Současná generace BMW M3 vypadá báječně. Vytažené blatníky, agresivní nárazník, nafouklá kapota... Tohle se povedlo Na první pohled si vůz možná spletete s M paketem, ale jakmile přijdete blíže, veškeré pochybnosti vezmou za své. Dvě dvojité koncovky vzadu produkují parádní zvuk Inteirér nabídne karbonové dekory a perfektní sedačky. Jinak jde o klasiku BMW Připomínkou nejostřejší verze jsou po interiéru různě rozmístěná písmenka M... ...ale hlavně tachometr s posledním číslem 330 Pohon má na starost přeplňovaný třílitrový šestiválec, který nahradil atmosférickou jednotku používanou u předchozí generace. Dodnes se najdou lidé, kteří tuto novinku nevítají s kdo ví jakým nadšením Motor jako takový je ovšem výborný a velmi úspěšně maskuje přítomnost systému přeplňování. Nejvyšší výkon má 431 koní, na brzdě ale vykázal ještě o dost více Na okreskách je BMW M3 rychlé. Hodně, hodně, hodně rychlé Stačí se jen trochu zamyslet a už se vystavujete celé řadě problémů. Především pak se zákony, ale také s financemi za palivo. Při rychlé jízdě si motor řekne o pořádný přísun paliva Poslat BMW M3 bokem je skutečně pouze minimální problém Menší drifty ale současná M3 úplně ráda nemá. Mnohem lepší to je někde na letišti nebo na okruhu, kde můžete auto poslat bokem ve větší rychlosti Sympatické na BMW M3 je ale hlavně to, jak umí svůj raketový potenciál maskovat Když totiž pojedete v klidu, dočkáte se překvapivého komfortu a poměrně nízké spotřeby Standardem jsou osmnáctipalcová kola, testované devatenáctky jsou za příplatek Výfuk umí vykouzlit krásný zvuk Devatenáctky jsou také podmínkou pro příplatkové karbon-keramické brzdy. Ty stojí téměř 200 tisíc korun navíc Keramické brzdy mají obrovský výkon, ale musí být ohřáté. Za studena naopak vypadají, že skoro nebrzdí Když za to na okreskách vezmete, zjistíte, že je současná M3 strašně rychlé auto V praxi byste tipovali více než pouze 431 koní Motor můžete vytočit až za sedm tisíc, kdy má také krásný zvuk a pořádně ostré reakce na plyn Jenže vytočená trojka znamená 160 km/h. Už na dvojku překračuje BMW M3 okreskový rychlostní limit BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan BMW M3 Sedan 73 Fotogalerie Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech Lukáš Dittrich 20. prosince 2015 • 10:00 Kapitoly článku: Je krásná, Opravdu má 431 koní? Zábava za hranou zákona (+video) Jednou nohou v problémech, Technické údaje BMW M3: Fotogalerie Předchozí Na začátek BMW BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars. BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GT • BMW Řada 7 • BMW X1 • BMW X2 • BMW X3 • BMW X4 • BMW X5 • BMW X6 • BMW X7 • BMW Z4 Vstoupit do diskuze (43) AutoRevue.cz TestyBMWSportovní autaSedanyBMW řada 3