Fototest BMW M3: Jednou nohou v problémech

43 komentářů

Tomáš
21. prosince • 20:31

silná BMW jsou skvělá. Kamárádovu 645 jsem chvíli zkoušel kočírovat s vypnutou stabilizací a potvrdilo se mi, že driftem řídit auto třeba jen v 60kmh je pekelná rychlost a, že telefonní sloupy jsou moc blízko silnici. No přežili jsme všichni včetně auta bez úhony...Ale musím potvrdit, že tyhle přemotorované zadokolky jsou na mokru a v zimě prostě utrpení. Vždycky mě rozesmějí majitelé, co tvrdí, jak se to "chová úplně stejně", jako ostatní auta. Nechová a pocit strachu v žaludku mě opouštěl až po delší cestě v tom autě.

pedro
23. prosince • 22:12

A ty opravdu znáš někoho kdo tvrdí, že se silná zadokolka chová "úplně stejně" jako jiná auta? Samozřejmě že to z pozice řidiče není stejné... ale jestli to je lepší nebo horší, to záleží na vkusu majitele.
To samé by se dalo říct i o jiných vlastnostech aut typu M3... tvrdší podvozek, tužší řízení... někdo to nenávidí, někomu to nevadí a někdo si to užívá.

Marek Zrak
21. prosince • 22:04

Naštěstí mezi nás dorazil fundovaný řidič, který vše uvedl na pravou míru...

manga
22. prosince • 15:20

Asi tak.. :) možná má ale pán dřevěnou pravou nohu a plyn ovládá jen jako zapnuto/vypnuto, pak by to mohlo dávat smysl :)

Tomáš
23. prosince • 9:13

chlapci, takhle většinou reagují jen ti, co driftem jezdí na počítači :)
ale v reálu je všechno jinak.

Marek Zrak
23. prosince • 14:15

Máš recht, playstation neumím ani zapnout vykleplo by mě i 5-leté dítě.

stealth01
23. prosince • 13:17

No tak Marka Zraka znám osobně z M-days, takže vím, čím jezdí a čím soutěží. Takže tady jsi trochu vedle. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš
23. prosince • 22:03

pro Stealth: tím spíš by měl potvrdit, že jezdit řízeným driftem neumí každý kdo má silnou zadokolku. A i on se to musel naučit.
Takže znovu, pokud někdo nejezdí drifty denně, je pro něj i 50kmh hodně rychle.

stealth01
24. prosince • 0:12

V čem se liší predokolka od zadokolky nebo 4x4 v 50km/h?

Switch007
25. prosince • 9:16

Pokud se jede v zatáčce pod plynem, tak se liší hodně :-)

NE
23. prosince • 16:16

Psal jsem Vám na fóru PM, byl bych rád, kdybyste měl minutku se na tu zprávu kouknout. Díky

Switch007
21. prosince • 9:32

"Nadávka střídala nadávku, všechno špatný, hrozný a strašný." Kolega Dalibor je hlavně tak trochu arogantní psychopat. Byl jsem v autobusu ve chvíli, kdy na Berounsku natáčel Aurise. Řidič autobusu viděl, jak se k němu velkou rychlostí na úzké silnici blíží bílý kombík, přibrzdil a čekal, že totéž udělá i guru Žák. Bohužel ten neodhadl situaci, proletěl kolegou autobusu jednou stranou auta po trávě, až se zaprášilo. Tím by to mohlo skončit. Jenže Auris jel zpátky, Dalibor častoval řidiče busu slůvkem "ty č.....u". Je toto adekvátní chování motoristického novináře? Podle mého by klidně mohl dostat obecné ohrožení.. :-|

AldaGS1
20. prosince • 22:07

Jsem majitelem M3 přesně 3 měsíce. Mám najeto 12 tis. km. Celková prům. spotřeba 11,4,l. Zatím za sebe plná spokojenost. Auto splňuje přesně to co jsem od něj čekal. Nejsem žádný okruhový závodník ani jsme předtím nevlastnil žádné předchozí modely M3. M3 používám na denní ježdění, polovinu času stráví auto ve městě, velkou část na dálnic a když je čas nebo to pracovní cesta umožňuje tak jezdím po okrskách. Pro upřesní uvedu, že z podstatné výbavy mám adaptivní podvozek, automatickou převodovku a normální ocelové brzdy. Do M3 jsme přesedlal z Audi A6, které mělo v naftě 313 koní. Takže pro mě posun o kousek dál. Co se týče denního použití, tak: pokud počítáte s tím, že auto bude tvrdé, tak je. Pokud počítáte s tím, že Vám auto občas podklouzne pod zadkem na mokru ( i na suchu-) ), tak ano. Samosvorný diferenciál je zajímavá věc, do teď jsme s ním neměl zkušenosti, ale je to paráda, jak Vám to auto "umí" vytáhnou t ze zatáčky, jak Vám občas, když to přeženete ujede zadek. Zvuk je pro mě ok, co chcete víc? S čím chcete posuzovat. Stále M3 vnímám jako auto na denní ježdění. Co je pro mě velké plus, topení. Posledních několik aut jsem měl v naftě a až teď jsem si uvědomil jak benzin dokáže hned topit-). Možná jsou lepší auta, možná dnešní auta pro mnohé z Vás už nejsou co bývala, ale pro mě je to zatím vrchol, co jsem si kdy koupil. A až se začne M3 kazit, tak ji prodám. Je osobní věcí každého co od auta očekává, každopádně je M3 zbytečné auto, protože udělá stejnou službu jako Octavka..., jen u M3 Vás to více baví..-)

goes
21. prosince • 0:04

No a kdy bude ten brnensky sraz, pockame na stila? :)

AldaGS1
21. prosince • 8:26

Dej termin... minule jsi to nechtel stihnout za 15.minut ze severu moravy-)))))

stealth01
21. prosince • 7:34

Pokud bude někdy v polovině května, tak se mnou počítejte. Dříve auto nebudu mít. Bude stát tři měsíce zamčené na autosalonu

goes
21. prosince • 8:41

jj kveten bude lepcejsi, to budu mit letnaky a nebude takova ostuda :)

Trumpet
20. prosince • 13:10

No nevím, nadopované foukátko a nevzhledný design, nic pro mě. To takový nový ostrý Mustang GT500 s poctivým motorem a opravdovou brutální sílou v manuálu, to je jiná, kam se hrabe německá baletka s jednou nohou.

OnlyTruth
20. prosince • 13:59

ty asi nemas cit pre kvalitu ale potrebujeme aj takych , dufam , ze sa ti bude dobre jazdit v tych plastoch s cinskym interierom..

stealth01
20. prosince • 13:46

Mam dotaz. Ma ten Mustang 4 plnohodnotná sedadla a čtvery dveře? Pokud ne, tak by to stejne doma neprošlo.

stealth01
20. prosince • 10:31

Taky jsem si objednal jeden kus. Bude se vyrábět v druhem týdnu v lednu. Doufám, ze lidé a stroje uz budou probráni z kocovin.
:-)Jenom je skoda, ze redakce nesehnala k testu aktuální verzi M3, ale pouze tu před faceliftem. Po FL se mimo osvěžení designu upravoval taky zvuk výfuků.
Jinak první dvě veci, které chci na svém kusu měnit:1. Odstranit active sound pomoci de instalace jistého konektoru v kufru
2. Dokoupit si M-performance výfuky. Chtěl jsem akrapovic, ale pak bych asi ztratil záruku. Moc hezké auto, najel jsem s nim nějakých 1000 testovacích kilometru a byl jsem fakt dost spokojen.

anetka77
21. prosince • 5:37

btw co ta to stalo aku zlavu dava Bmw cz?

stealth01
21. prosince • 7:36

Nechci porušovat dohodu s prodejcem, ale dost zajímavou, aby me přesvědčila. :-)

anetka77
21. prosince • 7:54

aky mas mail?:) resp moj michal555mip@gmail.com

goes
21. prosince • 0:03

peknou ludru sis vybral, to vime vseci :)

stealth01
21. prosince • 7:33

Ja jsem chtěl Logana, ale manželka byla proti. Víš jak to mam u nás doma. Musím poslouchat jak hodinky :-D

goes
21. prosince • 8:40

nechapu jak ti v tabulce nemohl dopadnout ten logan :)

Vincent
20. prosince • 20:50

Nemohu posoudit, ale tohle Vás možná nepotěší....http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemuselo-to-b... ...

stealth01
20. prosince • 21:59

Zatím to neřeším. Pokud něco bude špatně, budu muset auto dat do opravy. Zkušenosti mam uz bohaté. Zajímavá je ale jiná věc. Když jsem BMW opakovaně kritizoval za laciná řešení hlavně v interieru, za vrzani a skripani, tak jsem se nestačil divit, jaký odpor ma kritika vyvolala. Dokonce někteří diskutéři psali něco o tom, ze jsem si způsobil sám. Kde jsou teď všichni ti mariachiove, webpajove a další. Teď uz jim zbývá jen trapně mlčet.

Vincent
21. prosince • 1:48

Já se stále považuji za příznivce BMW, leč, má přízeň vyhasíná.
Vzhledem ke kritice kvality se trochu divím Vašemu rozhodnutí si bávo opět koupit. Ale snad budete mít štěstí.
Jsou i spokojení majitelé :)http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php...

stealth01
21. prosince • 7:32

Z jednoho kusu, se kterým nebyli spokojeni v car and driver bych určitě nedělal závěry. Nicka znám velmi dobře po mailu si dopisujeme par měsíců. Je fakt spokojený a dalším majitelem je i Alda, který sve dojmy sepsal níže. Ja jsem třeba zkoušel Audi RS3 a tam po několika tisících kilometrech vrzal dost nesnesitelně zámek bezpečnostního pasu. Působilo to na me jak šok, protože jsem měl zato, ze nic od Audi vrzat nemůže uz z principu, jak pečlivě se staví ke konstrukci svých interieru. Ale co vlastně řekli v car and driver? Ze jim vadí chování brzd (na keramiku mi stejne nezbyly peníze) a zvuk výfuku při studenem startu. No zvuk pro 2016 FL verzi upraven a i ten předchozí mi nevadil (startoval jsem auto opakovaně v cca 4 stupních nad nulou každé ráno). Auto je tvrdé, ale třeba na příčných retarderech se chová vyspěleji, než ma Audi A3 v S-line paketu. Jak jsem psal výše, svou aktuální pětku mam uz čtyři roky, ještě něco najezdim a pak si koupím Audi S6 s pořádným osmiválcem. Zatím mam v petce najeto 151 tisic kilometru. Interier je jako nový, nikde se nic neodira a nikde nic nevrze (proste je to zatím v pohodě)

ello.
20. prosince • 20:28

Mam dojem,ze Akrapovic ma dohodu s BMW ohladom zaruk,ak tu vymenu das urobit v BMW servise.Ja som fan MB no musim uznat,ze M3 je naozaj vyborne auto,dizajnovo zaujimavejsie ako C AMG.

Clanek
20. prosince • 14:52

Tak on M-Performance vyfuk delaval prave Akrapovic, ne?
Jinak drzim palce aby vse bylo v poradku a byls spokojen o po 100tis km. ;-)

stealth01
21. prosince • 7:38

No právě ze nedělal. Dokonce se od toho distancují. Jako on ten m performance nebude znít špatně, ale poté jsme jezdil s Alpinou, která měla silencer a koncové části od akrapovice, tak bych ho na svém autě chtěl mít taky.

ramzes44
20. prosince • 11:34

vecny kriti BMW Stealth01 a auto od nich ? :-O fuha...ale jo, aj ja ako fanusik BMW musim uznat ze vela modelov od tohto vyrobcu stoji za hovno 3-[

stealth01
20. prosince • 14:08

Věčný kritik rozhodně nejsem. Byl jsem fanouškem BMW až do doby, než jsem s nim začal jezdit. A pak kritik... Jak se to vezme. Na moje auto cz jsem dal po roce a půl v recenzi hodnocení 7 z 10. To je myslím dost nadprůměrné. Vadí mi pouze a jen tyto veci:1. Zpracování interieru prémiového výrobce. Nejvíce me dostávají přímo v zorném poli řidiče umístěné vyskove reproduktory a pod nimi 4 mm díra ve které je vidět montážní pěna. Skutečnost je taková, ze lépe by to zvládli Číňani. Nástupní lišty nejsou vůbec ukotveny, takže se hýbou. Vnější kliky dveří jsou technicky tak "podarene", ze mate pocit, ze zůstanou v ruce.
Od novoty vrzani, skripani a pazvuky. Prejedete nerovnost nebo vymol a auto se otrese jako starý Ikarus. Jak sis mohl všimnout nepíšu o zavadach, kterých bylo uz 19 a které se řešili přes servis (naposledy výměna vstřikovačů a zadni mech na nápravě). Závady jsou od toho aby se řešili a ti pádem nevinim BMW jako takové. Pokud ale mávnou ve výrobě na půl centimetrovou mezeru, kde je vidět montážní hmota přímo před řidičem, pak si zaslouží kritiku. 2. Chování importera, jeho přístup ke mne jako ke zákazníkovi, i přístup k novinářům, kteří si jejich produkty dovolí kritizovat. Chování novinářů, kteří nesmyslné nechávají takové produkty vyhrávat ve srovnávacích testech. 3. Úplně nejvíc me odrazují od vlastnictví BMW jejich fanoušci. Nesmyslne adoruji tuto značku, plivou po konkurentech a nechtějí uznat, ze existuje něco stejne dobrého nebo lepšího. Jsou tím směšní ale hlavně me tím značku BMW velmi znechucuji. 4. Snaha nacpat sve modely všude. Snaha vyplnit každou mini a mikro mezeru na trhu. Pokud si BMW mysli, ze z D3 musí mít největší prodeje, pak se jim to asi povede, ale za cenu naprosté ztráty exkluzivity, image těchto aut jde stále dolu, ojetiny značky BMW se daji pořídit za směšné peníze a a silnicích pak snižují celkovou unikátnost. Pokud si každý 18 lety kluk muze koupit za 30 tisic "bavo" a ukazovat ostatním v provozu, ze "na to ma" pak to značce rozhodne neprospívá. Stejne tak ji neprospívá instalace třivalců a ctyrvalcu. Myslím, ze pokud jsem fanoušek do aut, pak s klidným srdcem a čistou motoristickou duši zasednu za volant dalšího BMW v rodině. Protože z daného vyberu bylo proste nejlepsi. Možná jako dlouholetý fanoušek značky Audi jsem si měl koupit RS3, ale ti bych právě ukázal, ze se stavbám spíše fanatikem, protože M3 je fakt lepší auto.

Pantani
20. prosince • 18:07

Velmi smysluplný příspěvek, děkuji, taky to takhle nějak cítím.
Přeju hodně šťastných km bez nehod.

doomsnoopy
20. prosince • 14:37

Cus,
ja mam objednanu m4 vyroba bude januar tak tiez dufam ze este nebudu chlapci ozraty...
mne dost vadilo teraz pri objednavke nemoznost objednat ventilovane sedacky a dost ma stvu zadne svetla...mam pocit ze us verzia su krajsie:(

Josef
20. prosince • 11:05

Tak to má být, vědět co se od auta žádá, zvolit vhodné "adepty", auto si pořádně vyzkoušet a teprve potom objednat a koupit. Velkou výhodou je, pokud člověk nemá finanční limity, které výběr auta této kategorie výrazně ovlivňují. Výběr M3 má výhodu v tom, že je M3 kategorií sama pro sebe a tím M3 nemá srovnatelné konkurenty (pravděpodobně ani od AMG, ale nevím, jak tomu v současnosti je, nezkoušel jsem...). Tím je výběr poněkud jednoduchý - auto buď při zkoušení sedne, nebo ne. Hezké Vánoce (dal sis pod stromeček hezký dárek :-)) a hodně šťastných kilometrů v novém autě v novém roce Stealthe.

stealth01
20. prosince • 14:12

Josefe děkuji za přání. Sve dojmy a důvody výběru jsem popsal ve svém blogu: http://stealth.blog.auto.cz/2015/11/cukr-a-skorice/... Jinak jsem se chtěl projet a vyzkoušet taky Lexus RC-F ale arogance prodejce byla až prilis veliká na to, abych tam nechal 2 miliony korun

Josef
20. prosince • 18:45

Myslím si, že ses rozhodl dobře, já jsem před lety také stál před rozhodnutím koupit M3, mohl jsem si ho také pořádně vyzkoušet a byl jsem nadšen. Ale byla bohužel nad mé finanční možnosti, ale byl jsem hodně "nalomen"... manželka mne musela hodně mírnit... Tohle nové M3 je samozřejmě ještě lepší, než starý model... Zkušenost s prodejci je bohužel "o lidech", někdy to zkrátka "neklape". Já jsem jednal v Lexusu Praha (na Smíchově) a byl jsem s jednáním naprosto spokojen. Co se týče RC-F, kromě toho, že je též nad rámec mých finančních možností, bych v mých letech už dal přednost něčemu více "pohodlnému" a výkon jako RC-F nebo M3 nepotřebuji. I když - kdo ví, kdybych měl dost peněz, možná by se mi "potřeba" objevila :-). Takže ještě jednou - přeji ti hodně šťastných km v nové M3. :-)

stealth01
20. prosince • 22:50

No tak na pohodlně ježdění budu mít stále vyšší střední v podobě BMW 5. Ale do budoucna zvažují Audi S6 s osmiválcem.

Vincent
20. prosince • 18:30

Hezký text, mám dotaz: neuvažoval jste o nové RS4, která má (snad) dorazit i jako sedan? Přece jen, RS3 je jiná kategorie, nic proti ní....

Doporučujeme

Články odjinud