Fotogalerie: Z čeho všeho a jak zvládnou v Rusku udělat limuzínu

Tento článek měl být původně o svatebním speciálu, který vznikl rozpůlením Chrylseru PT Cruiser Convertible a přidáním jakési budky mezi oba kusy. Výsledkem má být luxusní limuzína možná vzdáleně připomínající klasický kočár tažený koňmi.

Tuto kreaci má na svědomí ruská společnost XXX Limo. Když jsme ovšem zabrousili do její nabídky a uviděli věci typu Hummer H2 Mega, nešlo se nepodělit a svatební kočár musel jít stranou.

Elektromobily | Nissan

Nissan Leaf Limo: první elektrická limuzína je tu

Místo dlouhých popisů v tomto případě určitě více prozradí přiložená fotogalerie. Péče ruské společnosti se dočkal například zmíněný Hummer, který po celkem radikální úpravě nabídne až osm kol, vzhůru otevírané dveře a patřičně vyzdobenou klubovnu v interiéru. V podobném stylu došlo také na Range Rover Sport, géčkový Mercedes-Benz, Audi Q7 a další 

Při pohledu na tato monstra dost dobře nejde vyhnout se jedné otázce. A to si jako někdo opravdu koupí?

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků