Fotogalerie: Z čeho všeho a jak zvládnou v Rusku udělat limuzínu

Tento článek měl být původně o svatebním speciálu, který vznikl rozpůlením Chrylseru PT Cruiser Convertible a přidáním jakési budky mezi oba kusy. Výsledkem má být luxusní limuzína možná vzdáleně připomínající klasický kočár tažený koňmi.

Tuto kreaci má na svědomí ruská společnost XXX Limo. Když jsme ovšem zabrousili do její nabídky a uviděli věci typu Hummer H2 Mega, nešlo se nepodělit a svatební kočár musel jít stranou.

Elektromobily | Nissan

Nissan Leaf Limo: první elektrická limuzína je tu

Místo dlouhých popisů v tomto případě určitě více prozradí přiložená fotogalerie. Péče ruské společnosti se dočkal například zmíněný Hummer, který po celkem radikální úpravě nabídne až osm kol, vzhůru otevírané dveře a patřičně vyzdobenou klubovnu v interiéru. V podobném stylu došlo také na Range Rover Sport, géčkový Mercedes-Benz, Audi Q7 a další 

Při pohledu na tato monstra dost dobře nejde vyhnout se jedné otázce. A to si jako někdo opravdu koupí?

Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 987 km
Cena: 180 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek