Fotogalerie: Volkswagen Passat Alltrack

Na autosalonu v Tokiu představila automobilka Volkswagen svůj nový přírůstek do rodiny modelu Passat. Jde o „offroadovější“ verzi Alltrack, která dostala více ochranných plastů na karoserii, pár dalších drobností a především zvýšenou světlou výšku na 165 mm. Chybět nebude ani pohon všech kol, ten ale není standardem pro všechna provedení.

Zajímavosti | SUV | Technika | Kombi | Off-roady | Premiéry | Volkswagen | Design | Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Alltrack: Allroad pro chudé?

V nabídce pro Alltrack najdeme celkem pět možností. Benzinovou stránku věci zastupuje jedna-osmička TSI (pouze 2WD), pro zájemce o silnější svezení je k dispozici dvoulitr TSI (210 k) 4Motion. Základní diesel 2.0 TDI nabídne 140 k. Zákazník u tohoto motoru může volit, zda chce pohon všech kol nebo mu stačí „dvoukolka“. Vrchol nabídky je 2.0 TDI 4Motion s maximem 180 k.

Všechna tato fakta již byla známa z dřívější doby. Nově si můžeme Passat Alltrack prohlédnout v rozsáhlé fotogalerii, která kromě vozu samotného prezentuje také spoustu různých asistentů. 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků