Fotogalerie: Volkswagen Golf VII na oficiálních fotkách (aktualizováno)

50 komentářů

Maartecz
23. října • 1:01

Rudo ty demente co to meles,lepší auto si ani na svete nevidel!!!! Maš vubec řidičák hnupe_?3-[

Maartecz
23. října • 1:06

Banda radoby pitomcu co o tom ví uplné hovno. Kupte si felicie a držte huby trotli.

Ruda
11. září • 19:10

Jedním slovem - HNUS!!!

John
8. září • 14:09

V nemecku nestartuje Golf VII na 19.000€ ale na 16.000€. Odkial cerpate tieto informacie. Taktiez aj udaje o razvore ma kazdy ine. Uplny amaterizmus. Treba sa ucit reci pani redaktori!!!!

Kenny
8. září • 6:55

Čistou a zdravou přírodu mám rád a mrzí mne, když se ničí. Nadruhou stranu tyto řeči by nemohl z pusy vypustit ani Paroubek, to kravina jak mraky. I kdyby žralo 15L, je to jen a jen věcí VW a trhu. Spotřeba 4,9L by byla super, na tom bych nic španého neviděl. Stejně to v praxi bude cca 6+, takže zda se uvede 4,9L nebo 3,0L je naprosto jedno. Naopak to 3,0L by bylo ještě lživější. Spíš se mi to auto zdá jen jako mírná evoluce, usnutí na vavřínech. Takže souhlas s tím, že auta by evolučně mohly být dál, kdyby se chtělo. Ale to je už na jinou diskuzi proč VW nevyloží karty trochu víc a nechá si (zcela zbytečně) ukrajovat korejci atd.

bromix
5. září • 23:52

Proboha co to tu zase ctu za debilni komentare. Kdy pochopite, ze to udelal VW dobre? Golf clovek kupuje proto, ze chce auto se solidni spotrebou, kvalitnim motorem a solidni kvalitou, nikoliv kvuli designu. Navic vetsina lidi co kupuje VW jsou podnikatele, firmy a rodiny, ktery maji jiny priority nez design. Jim staci prave ten vas "stereotypni". Navic kdyz vsichni tak experimentuji a delaji vyrazny facelifty, tak VW udelal dobre, ze se vydal opacnou cestou a neopici se. Navic Golf nikdy nemel poradny revolucni design, vzdycky to byla evoluce.A ty vase blby kecy, jsem zvedavy v cem.jezdite. Kdyz jsem se rozhodoval pro novy CC to tu bylo kecu ze 2. generace nema na prvni a ze je to nudna hruza, ci neni tak prekrasny. Mam ho uz 4mesice v barve tmave hnedy caffe a kdykoliv s tim jedu ve meste nebo parkuju tak na me nekdo kouka v cem to jedu, vzdycky to je magnet na pozornost lidi :-)... Takze vam jen rikam, ze vase nazory se casto dosti lisi od reality a myslite si jak chytri jste...

bromix
5. září • 23:53

oprava: dvakrat sem napsal kvalitu, mel jsem namysli osvedcenou kvalitou a solidnim provedenenim

coubes
6. září • 3:09

Proč tolik hněvu? Diskuse je přece o tom, že člověk svobodně vyjádří svůj názor. A design je samozřejmě zcela subjektivně vnímaná součást jakéhokoli produktu. Co hlava to jiný klobouk ne? Na nové CC jsem se docela těšil, ale problém byl v tom, že první setkání proběhlo v Brně na autosalonu, kde měl VW všechny vozy ve stejné barvě a vypadali najednou jen jako různé karosářské verze jednoho vozu. Byl to opravdu nejhorší stánek, protože si tam člověk na vlastní oči uvědomil tu designovou fádnost. Dokonce i brouk se tam stratil. Všechno bylo v šedé. A já osobně subjektivně možná i díky této zkušenosti, vnímám VW právě jako šedou - prostě ani bílá, ani černá. Ale stejně jako Vy jste zvolil vůz, který se Vám líbí, tak je zde spousty diskutujících, kteří si zvolili vůz, který se líbí jim. A pro spoustu z nich je nový golf zklamání. Toť vše.

PP
5. září • 22:47

První co mě při shlédnutí videa exteriéru napadlo bylo, že je to nějaký faceliftovaný Fiat Stilo.

Dan Res
5. září • 20:41

Tak tomuhle se říká HOLÉ NEŠTĚSTÍ!!!

Viktor
5. září • 18:32

Vývoj je změna ale mně se nelíbí ty špičaté tvary. Připadá mi to nějak korejsky nebo čínsky. Je to sice letošní trend, ale nelíbí se mi. Není nad IV. V. by šla a VI se mi také nelíbí, VII To jaksi už není VW němec.

Zelí
5. září • 16:57

Já nechápu, co na tom golfu konkurence vidí, že se usilovně snaží udělat to samé. Je mi záhadou, že když jsou tak programově inovativní, že nakonec to udělají stejně.

Shimi
5. září • 16:42

Jednoduché, podívám se na nabídku motorů a vím, že i kdyby to auto bylo designově nejlepší na planetě, tak si ho prostě nekoupím. Po foukaných malorážkách opravdu netoužím. Jediná verze, která by přicházela do úvahy, by byla GTI a nebo by museli přijít s reinkarnací R32, ale to už se, žel, nikdy nestane.

John
8. září • 14:14

dalsi machrik s Fabijkou:-P

Marek
5. září • 16:16

Na slovensku to bude jedno ako to vyzerá. Aj tak to bude sen kazdeho disco-sedliaka :-)) (aspon na východe určite)

Bojler
5. září • 15:58

Proboha co to je?? interiér tak z 80. let, strašně nudný auto pro důchodce.

John
8. září • 14:13

A Prtko pochval sa aky burak mas ty!!!

Marek
5. září • 15:54

NUDA!!!

John
8. září • 14:12

Tak si kup korejca.:-D

Roman
5. září • 15:51

BRRR ... To je ale hnus!

urboss
5. září • 14:24

Tak hlavně nový golf je opravdu nový. Né jako předchozí generace, tahle už má nový podvozek. Exterier podle mě doladili celkem dobře a interier se jim dost povedl i když je teda zobrazen v nejdražší verzi (uvidíme u nejlevnější..)
Ano je to nudné auto, ale precizně zpracované se smyslem pro detail, hlavně v interieru. Podle mě evoluce dokonána :))
Tudíž jsem zvědavý co budou dělat s další generací tam je asi revoluce už nemine.

Mirek
5. září • 16:31

Možná se nebueš stačit divit, jak udělají další evoluci z evoluce. Stačí se jen podívat na oslední 3 verze (s tou poslední 3) Uvšech se táhnou velice podobné linie a prolisy. V příští generaci je ještě více zvýrazni, tak jako doteď. Jinak celkem nuda, kvalitu jim neberu.

Antiautomat
5. září • 12:49

hm, na tychto autach sa uz v podsate nic nemeni, teda okrem coraz viac dokurv.nych motorov (aby sa to nedajboze nenajazdilo viac ako 150.000km) no a cakam zase mensiu svetlu vysku, aby to nebodaj nemohlo jazdit inde ako na letisku. Hlavne ze to na papieri zozere menej, to sa pocita a to je dolezite a to leti.

k22
5. září • 11:47

Tak to je BOMBA :-D, skoro jako POLO. Vzadu torzní příčka a jaké že to bude mít motory?
V jízdních vlastnostech teď vládne Ceed/i30, alespoň ty plasty celkem ujdou, hned bych si líznul :-P

milan
5. září • 9:39

Nuda, nuda, šeď, šeď... Pro mě naprosto bez nápadu, ubohé a konzervativní. Takových aut jezdí po silnicích mrakyy. A ještě za to chtějí takové peníze! Dávám pětku

Ivan
4. září • 22:34

Tak to je revoluce, to jsem nečekal. Volkswagen přepsal dějiny!

jim
4. září • 22:05

Nic nového. Další facelift Golfu IV.

lethal924
11. září • 8:44

facelift byl 6ka, tohle je nove auto

Ernest
5. září • 9:33

vzdy lepsie ako ten designovy cirkus, co predvadza Hjonde a Ford...;-)

furgon
4. září • 21:30

já to auto viděl live už před měsícem ve WOBu a je moc pěkný, je to opět etalon třídy k nelibosti všech ostatních :-)

yoggi
4. září • 21:20

exterier decentny ( super ) a interier ( nic preplacane, ziadne modne vystrelky, ktore budu za 4 roky grc ) super som rad aku liniu si to drzi. Dobra sprava pre majitelov je, ze auto bude pozeratelne aj o desat rokov. Aj volvo ma jednoduchy decentny interier, nic vynimocne, ale sa to neopozera a ziadna modna zalezitost a tohto sa drzi aj golf. VW No1.

coubes
4. září • 20:31

Od golfa sem nic nečekal, ale tohle je vážně hodně málo. Ale tak je to prostě spotřebák, nic víc, tady se emoce, nebo nějaká přidaná hodnota neočekává. Má 4 kola a volant, světla svítí a stěrače stírají a to fanouškům golfa stačí, když nebude mít přehnanou cenu, tak proč ne. Já bych si ho nekoupil, ale to ho trápit nebude, konzervativních příznivců, kterým tohle prostě stačí, má i tak dost :)

pipoun
4. září • 20:24

Nevím proč, ale ta boční linka pod klikami mi tam nesedí, stejně jako ta horní, protínající znak VW na pátých dveřích. Zato interiér mě mile překvapil. Nevím jestli už někde ofiko proběhly rozměry, ale snad už výrobci pochopili, že krabicoiidy neletí. Nevím proč by auto této třídy mělo mít na výšku, snad metr sedmdesát!!!

123
4. září • 20:04

Nemyslím si, že šestkový Golf potřeboval nějaké desingérské úpravy, mě se libil víc tak, než takto.

lethal924
11. září • 8:40

vypadaji podobne, ale je to jine auto. 6ka je jen facelift 5ky, ale 7ka je uplne nova platforma

mpolan
4. září • 19:33

No... co říci? Z mého pohledu zklamání. Designově to není ani evoluce a jednotlivé tvary k sobě vůbec neladí. Počkám si na skutečné snímky z nějakého reálného prostředí, ale za zajímavé auto asi Golf VII považovat nezačnu. Šestý se mi docela líbil (na VW).

M/
4. září • 19:25

teda fakt super interier, VW potvrzuje ze tohle opravdu dobre umi. :-)

Nick
4. září • 19:13

Koukněte na tohle-tam se mi to zdá poněkud jiné ;-) http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-vii-2013-... ...

Phoenix
4. září • 18:51

Předchozí dvě generace Golfu se mi opravdu nelíbily... Myslím, že tohle se jim ale povedlo - i cestou evoluce designu se dá dojít k dobrému výsledku...

bull
4. září • 20:03

Mám v podstatě stejnej názor... mě se líbí, a jako pěknej dotek nostalgie mi přijde ten zadek z boku - odkaz na IV. generaci... takovej ten "<" tvar mezi zadníma oknama a výklopnou stěnou. U mě totiž byla čtyřka poslední pěknej golf.. do dneška. Takže za mě thumbs up!

josephko
4. září • 18:47

Z Golfu sa pomaly ale isto stáva legenda v štýle Porsche 911. Jednotlivé generácie bude na prvý pohľad schopný rozoznať len odborník alebo nadšenec do áut. A to je (nielen) v tejto triede absolútny unikát. Súčasne to ale znamená, že každý pozná, že je to Golf - a vek či generácia budú nepodstatné. Obrysy u Golfa podobne ako 911-ky sú jednoducho NE-ZA-ME-NI-TEĽ-NÉ.
Je to veľmi dobrá správa pre súčasných i budúcich majiteľov Golfov. Pokles ich ich hodnoty bude ešte pomalší ako doteraz. A kto Golfu bude môcť konkurovať? Až na Octavku asi nikto.
A hovorím to ako majiteľ japončíka.

coubes
4. září • 21:09

Ano zajímavá myšlenka, a určitě souhlasím. Jenom je škoda, že ty nezaměnitelné tvary nejsou nijak zajímavé. Na druhou stranu, dle designu si dokáže člověk zařadit kam patří jak 911, tak i golf. 911 je bez výstřelků čistá krásná aerodinamická sportovní záležitost. I když první 911 je pro mne pořád nejkrásnější Porsche, tak poslední generace má taky něco do sebe. A i golf má svoji jasnou filosofii, je prostě myšlen jako masovka, která nepřináší nic navíc a podle toho tak i vypadá. S konkurencí nebudu souhlasit. V této třídě je již spousty kvalitní konkurence a golfa si koupí vesměs fandové a němci, kteří dají přednost dmací značce před cizí. Našinec zvolí octávku, nebo rozhodne cena a podívá se po korejcích, nebo francouzech. A ti, pro které cena není rozhodující maji dnes na výběr z Giulietty, Mercedesu A, BMW 1, nebo i Volvo V40, takže golf přestal být třídou sám pro sebe a bude to mít už jen těžší a těžší. Což je dobře jelikož se třeba díky tomu dočkáme generace, která bude zajímavá.

martynezz
4. září • 18:43

Je to takove konzervativni nevyrazne auto bez napadu, ale ma celkem ciste linie a nevypada to tak spatne - idealni auto pro nekoho kdo nechce moc vycnivat z davu (na cemz neni nic spatneho).

Šákul Ředkvička (pota)
4. září • 18:25

Můj názor - předek vypadá jako kombinace Pola a něčeho z řady Scout (prostě jakožeprojedefšude) a navíc přišlápnutá. Zadek? Seat.

Kottri
4. září • 18:12

No hlavně to pikslu nezapomeňte všichni vychválit až do nebe jak je to krásné auto. Oproti minulé generaci se to táááák moc změnilo až by si člověk myslel že je to jiné auto.

aůslkj
12. října • 8:32

Pikslu???

Ernest
5. září • 9:55

Nie kazdy potrebuje cirkusove obraty o 360 stupnov, ake predvadza s kazdou generaciou Honda (Civic) , Renault (Megane), Hajundaj, Kia...

Lea
5. září • 13:07

Ale zase mas nove moderni auto a ne stale stejne, nudne :-/

Aladan
4. září • 22:13

Súhlasím. Nemám nič proti, keď sa dizajn uberá viac evolučne ako revolučne, ako napríklad pri Porsche, obzvlášť ak sa to nesie ruka v ruke s vyššou kvalitou, ale rozhodne tu nie je priestor na rozplývanie sa nad úžasnosťou a genialitou nového Golfu, ktorý v dizajne nič revolučného neprináša.

Verny
4. září • 18:27

Tak já začnu s tím chválením je krásný a působí na mě přívětivě uvnitř i zvenku. Nic mu nechybí ani nepřebejvá. Těším se na reál.

Doporučujeme

Články odjinud