Fotogalerie: Volkswagen Beetle Dune Concept má blízko k sériové výrobě

Volkswagen Beetle Dune Concept představený začátkem roku na autosalonu v Detroitu se znovu hlásí o slovo. Německá automobilka vydala novou sérii fotografií a v doprovodné tiskové zprávě zdůrazňuje, že jde v podstatě o hotové auto. Jak by se vám takový Beetle „cross“ líbil?

Zajímavosti | Volkswagen | Premiéry | Design

Volkswagen Beetle Dune Concept na prvních fotografiích (+ 13x foto)

Kromě důkladného popisu designu, o kterém stejně řeknou nejvíce přiložené fotografie, přidává tisková zpráva pár faktických údajů. Díky upraveným nárazníkům přibral Beetle Dune Concept na délku 12 mm, rozšířené blatníky znamenají nárůst šířky o 48 mm. S tím souvisí i zvětšený rozchod kol. Vpředu i vzadu se zvýšil o 29 mm. Použité disky mají velikost 19", přičemž jsou na nich obuty pneumatiky s rozměrem 255/45. Výška vozu narostla o pět centimetrů.

Testy | Sportovní auta | Palivo | Kupé | Fascinace | Volkswagen | Premiéry | Design

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Pod kapotou konceptu je dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec (154 kW / 210 k) kombinovaný se šestistupňovým DSG. Na stovce je „terénní“ Beetle za 7,3 s a maximálně se rozjede na 227 km/h.

Na závěr tiskové zprávy Volkswagen přidal poznámku o tom, že si výrobu verze cross odvozené od modelu Beetle dokáže představit. Tak schválně, jestli bude k vidění třeba na autosalonu v Paříži.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků