Fotogalerie: Testujeme novou Škodu Fabia na portugalských silnicích

Konečně jsme usedli za volant nové generace Škody Fabia. První dojmy aktuálně nabíráme na jihozápadě evropského kontinentu, kde Škoda před dvěma lety představovala i současnou Octavii.
Seznam kapitol
  1. Škoda Fabia: Testujeme novou generaci na portugalských silnicích
  2. Škoda Fabia: Kompletní fotogalerie

Škoda vypravila do portugalského Lisabonu zhruba sedmdesátičlennou skupinu novinářů, aby jim představila novou Fabii. Pozvánka se dostala také do naší redakce, takže aktuálně sedíme v hotelu a třídíme první fotografie z prvního testovacího dne. Ten jsme strávili za volantem verze osazené čtyřválcovou dvanáctistovkou TSI, naladěnou na 66 kW.

Škoda | Autosalony | Byznys | Paříž 2014 | Nová Fabia | Škoda Fabia

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Fabia se může v nové generaci pochlubit rozsáhlými možnostmi individualizace. Nejspíš proto, aby Škoda demonstrovala tento fakt, je na mezinárodní prezentaci mnoho různých provedení a dá velkou práci najít v desítkách automobilů dva stejné. O tom se nakonec můžete přesvědčit v přiložené fotogalerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekMnožství barevných kombinací je jeden z detailů svědčících o tom, že Škoda chce novou Fabií oslovit mladší klientelu

Jen tak v rychlosti jsme proběhli parkoviště, nabízených barevných kombinací je opravdu hodně. Některé vypadají více než dobře. Třeba taková zelená metalíza s černými disky a černou střechou. Jiné, jako například vínová s bílými disky a bílou střechou, působí dost zvláštně. Ale proti gustu…

Škoda | Technika | Hatchbacky | Nová Fabia | Škoda Fabia

Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Jízdu a vůbec první dojmy z nové Fabie si podrobně rozebereme zítra. Pro tuto chvíli jenom v rychlosti pár věcí, které nás zaujaly. Nová generace je velmi tichá a má hodně komfortní podvozek. Naše provedení stálo na šestnáctipalcových kolech a podvozek se prezentoval jako velmi pohodlný, což je dobře. Autu ale trochu schází očekávaná lehkost. A jak se zdá, důvodem budou dlouhé „kvalty“ v našem případě pětistupňové převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První dojem z jízdy novou Fabií? Nečekaný komfort odpružení

Ve čtvrtek vyzkoušíme ještě alespoň jednu motorizaci. Ucelené první dojmy s dalšími fotkami a technickými údaji očekávejte ve večerních hodinách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.8
Rok výroby: 2009
Stav: 144 216 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků