Fotogalerie: Testujeme novou Škodu Fabia na portugalských silnicích

Konečně jsme usedli za volant nové generace Škody Fabia. První dojmy aktuálně nabíráme na jihozápadě evropského kontinentu, kde Škoda před dvěma lety představovala i současnou Octavii.
Seznam kapitol
  1. Škoda Fabia: Testujeme novou generaci na portugalských silnicích
  2. Škoda Fabia: Kompletní fotogalerie

Škoda vypravila do portugalského Lisabonu zhruba sedmdesátičlennou skupinu novinářů, aby jim představila novou Fabii. Pozvánka se dostala také do naší redakce, takže aktuálně sedíme v hotelu a třídíme první fotografie z prvního testovacího dne. Ten jsme strávili za volantem verze osazené čtyřválcovou dvanáctistovkou TSI, naladěnou na 66 kW.

Škoda | Byznys | Autosalony | Nová Fabia | Škoda Fabia | Paříž 2014

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Fabia se může v nové generaci pochlubit rozsáhlými možnostmi individualizace. Nejspíš proto, aby Škoda demonstrovala tento fakt, je na mezinárodní prezentaci mnoho různých provedení a dá velkou práci najít v desítkách automobilů dva stejné. O tom se nakonec můžete přesvědčit v přiložené fotogalerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekMnožství barevných kombinací je jeden z detailů svědčících o tom, že Škoda chce novou Fabií oslovit mladší klientelu

Jen tak v rychlosti jsme proběhli parkoviště, nabízených barevných kombinací je opravdu hodně. Některé vypadají více než dobře. Třeba taková zelená metalíza s černými disky a černou střechou. Jiné, jako například vínová s bílými disky a bílou střechou, působí dost zvláštně. Ale proti gustu…

Technika | Škoda | Hatchbacky | Nová Fabia | Škoda Fabia

Nová Škoda Fabia bude jezdit se spotřebou 3,1 l/100 km

Jízdu a vůbec první dojmy z nové Fabie si podrobně rozebereme zítra. Pro tuto chvíli jenom v rychlosti pár věcí, které nás zaujaly. Nová generace je velmi tichá a má hodně komfortní podvozek. Naše provedení stálo na šestnáctipalcových kolech a podvozek se prezentoval jako velmi pohodlný, což je dobře. Autu ale trochu schází očekávaná lehkost. A jak se zdá, důvodem budou dlouhé „kvalty“ v našem případě pětistupňové převodovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První dojem z jízdy novou Fabií? Nečekaný komfort odpružení

Ve čtvrtek vyzkoušíme ještě alespoň jednu motorizaci. Ucelené první dojmy s dalšími fotkami a technickými údaji očekávejte ve večerních hodinách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2001
Stav: 185 476 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků