Fotogalerie: Subaru BRZ STI Concept v Los Angeles

Subaru odhalilo v Los Angeles model BRZ STI stále označovaný jako koncept. Není žádným tajemstvím, že se od sériové verze už příliš lišit nebude. Definitivní premiéra produkčního provedení je naplánována na autosalon v Tokiu, kde bude Subaru více než design své novinky prezentovat technické parametry, které stále drží v tajnosti.

Aktuálně vydaná tisková zpráva totiž v podstatě pouze shrnuje dosud známá fakta. Japonská zadokolka nabídne propracovanou aerodynamiku, extrémně nízké těžiště a pohon zadních kol. Vpředu je umístěn dvoulitrový benzinový dvoulitrový boxer využívající přímý vstřik paliva. Jde o čtvercový motor, vrtání x zdvih má hodnoty 86x86 milimetrů. Důležité je, že tisková zpráva definitivně potvrzuje absenci přeplňování.

Subaru BRZ využívá rozvor náprav 2570 mm, dlouhé je 4230 mm, široké 1800 mm a extrémně nízké. Na výšku měří pouhých 1280 mm. Nové STI stojí na osmnáctipalcových discích obutých do pneumatik s rozměry 215/45 R18 vpředu, respektive 225/45 R18 vzadu. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků