Fotogalerie: Prohlédněte si třetí české LaFerrari

Česká republika má třetí LaFerrari, což je vzhledem k tomu, kolik tento vůz stojí a hlavně jakým způsobem si automobilka zákazníky vybírá, poměrně zajímavé. Exemplář s bílým lakem karoserie je ale kvůli omezenému počtu 499 vyrobených kusů poslední, který se k nám dostal jako nový automobil.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Fascinace | McLaren | Ferrari | Porsche

Video: McLaren P1 vs Ferrari LaFerrari vs Porsche 918 Spyder

Abyste se mohli stát majitelem LaFerrari, nestačilo mít k dispozici pouze zhruba milion eur. Ferrari si vybíralo, komu svůj speciál prodá. Jenom k tomu, aby vás Ferrari napsalo na seznam kandidátů, bylo potřeba vlastnit alespoň pět vozů z modelových řad této značky a především mít dlouholeté vazby k automobilce.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Ženeva 2013 | Premiéry | Ferrari

Ženevský král? Jednoznačně LaFerrari

Majitelem třetího českého LaFerrari je Robert Pergl, který je spolumajitelem společnosti Scuderia Praha. Velkým argumentem pro Ferrari byla ale skutečnost, že Robert dlouhou dobu s Ferrari závodí.

Jenom připomeneme, že italský hybridní supersport má celkový výkon 708 kW (963 k), točivý moment překračuje 900 Nm, nejvyšší rychlost je 350 km/h a akcelerace z nuly na 300 km/h zabere pouhých patnáct sekund. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků