Fotogalerie: prohlédněte si nový Seat Leon

Seznam kapitol
  1. Úvod, video
  2. Fotogalerie

Po Volkswagenu Golf míří na náš trh také nová generace Seatu Leon, od které výrobce očekává především lepší prodejní čísla. Pomoci by španělské novince měl kromě jiného také fakt, že postupem času přijdou na trh další verze. V prvním čtvrtletí 2013 to bude třídveřová varianta, o půl roku později se dočkáme v na českém trhu tolik oblíbeného kombi. A chybět nebude ani provedení s pohonem všech čtyř kol.

Byznys | Ceny | Seat

Seat Leon: na českém trhu předběžně s cenou od 311 900 Kč

Seat Leon může nabídnout málo věcí, které nemá Golf, situace je logicky přesně opačná. Dobrou zprávou ale je to, že postupem času se budou stěhovat prvky výbavy od VW Golf do nabídky Leonu. Jednou z věcí, které Golf nemá, jsou světla kompletně složená z LED, což zatím nikdo jiný v tomto segmentu nenabízí.

Podrobnější první jízdní dojmy přineseme zítra. Dnes nabízíme fotogalerii, kde si můžete nový Leon prohlédnout. 

 

Následující kapitola
Seat Leon 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 130 519 km
Cena: 258 000 Kč
Seat Exeo 1.968
Rok výroby: 2010
Stav: 104 458 km
Cena: 150 000 Kč
Seat Altea 1.984
Rok výroby: 2005
Stav: 157 344 km
Cena: 62 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek