FOTOGALERIE: prohlédněte si Ford Evos na „živých“ snímcích

Ford představil ve Frankfurtu kromě jiného také svůj koncept Evos, na kterém prezentuje design příštích modelů. Studie je dlouhá 4,5 metrů, na šířku měří 1,97 m a vysoká je pouhých 1,36 m. Rozvor náprav dosahuje na 2,74 m a Ford neváhá označit Evos za umělecké dílo, které vás okamžitě uhrane.

Díky dvojici vzhůru výklopných dveří nastoupí cestující do interiéru velmi snadno, po zavření se ovšem automobil tváří, jako kdyby zadní dveře vůbec neměl. Jednoduše řečeno, design této studie se povedl. Ford kráčí podle našeho názoru jednoznačně správným směrem.

O pohon se stará systém představený spolu s modelem C-Max Energi. Jedná se o kombinaci benzinového dvoulitru s elektromotorem. Celkový dojezd se pohybuje kolem 800 km. Lithium-iontové akumulátory je možné dobíjet z klasické domácí zástrčky. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků