Fotogalerie: Praga vystavila na pražském Chodově všechny modely

Na pražském Chodově vystavuje Praga všechny své modely. Pokud si chcete prohlédnout tyto závodní speciály zblízka, máte možnost tak učinit ještě dnes nebo zítra.

V showroomu společnosti AutoTechnologii jsou dnes a zítra k vidění všechny speciály značky Praga. Kdybyste váhali nad návštěvou, níže najdete menší fotogalerii, která zachycuje v podstatě vše, co je k vidění. Popravdě řečeno, už pouze pohled na tato závodní auta vyskládaná vedle sebe stojí za to.

Zajímavosti | Život řidiče | Sportovní auta | Ostatní značky

Praga zve do showroomu. V Praze vystaví speciály R1, R1S, R1T a R1R

Praga zde ukazuje vše od modelu R4S, který novodobou éru této značky odstartoval. Nechybí ani R1S, R1T nebo R1. Hlavním tahákem je ovšem modrá R1R, která má jako jediná z vystavených exemplářů homologaci pro silniční provoz. Vystavený kus je předsériový prototyp, sériová výroba začne ještě letos. Nevznikne ale více než 68 exemplářů.

Prozatím je tento projekt ve fázi „lákání zákazníků“ a zájem údajně existuje. Ideálem by bylo, kdyby se podařilo všechny plánované kusy prodat ještě před startem výroby. Základní cena jednoho takového stroje je 198 000 eur. Tato suma je ale pouze orientační, protože zákazníci budou moci dále naspecifikovat řadu různých věcí, což se samozřejmě odrazí i na konečné částce.

Zajímavosti | Sport

Praga se chce vrátit na silnice. Zkouší to přes závodní okruhy

A odrazí se to i na době dodání. Samotná montáž základního automobilu zabere zhruba čtyři až pět týdnů. Pokud budete patřit mezi první zákazníky, pak byste se měli svého exempláře dočkat v září letošního roku. 

Na pražském Chodově v showroomu AutoTechnologi budou dny otevřených dveří probíhat dnes do deseti hodin večer, zítra bude otevřeno od deseti ráno do osmi večer. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků