Fotogalerie: Nové SUV Audi Q7 oficiálně. Je lehčí o 325 kg

16 komentářů

kej
14. prosince • 19:58

interier nadhera ,exteriér strašný...fuj!!!

Pantani
14. prosince • 17:00

Není to náhodou Subaru Forester? :-O :-D

josehko
13. prosince • 8:15

Pekné. Moc pekné. Už si idem kúpiť prasiatko na šetrenie... :-)

hoax
15. prosince • 10:00

na take sa nešetrí, na take sa kradne :D :D

richie.rich
12. prosince • 19:28

to si snad delaji p.delB-]

richie.rich
12. prosince • 19:29

tedy proti ml je to lepší, ale tohle je na audi fakt sok B-] Evidentne krize identity

richie.rich
13. prosince • 9:29

ještě mne napadlo, jestli to nechtěli za každou cenu udělat hranatější ve stylu Range Rover a vypadl jim takový paskvil B-]

Tomouch
12. prosince • 18:32

To by mě vážně zajímalo na kterejch částích auta tolik váhy ušetřili. To musí bejt z papíru a bez motoru? :-/

kej
14. prosince • 19:55

ne,je tam motor 1.2 s výkonem 300k :D

jendabenda
12. prosince • 23:46

Dvě tuny živé váhy je málo? To není z papíru, jen to není takový mastodont jako doteď, má z hliníku nejen přední kapotu, přední blatníky, 5.dveře, příčné nosníky a výztuhy nárazníků jako dosud, ale nově i část skeletu a všechny obvodové panely včetně střechy, díky nové platformě MLB má jinde a jinak řešené výztuhy s vyšším užitím vysokopevnostní oceli a tedy zachovanou torzní tuhost při významně nižší hmotnosti skeletu. Lehčí elektroinstalaci - jsou výrazně více použity optické kabely než u stávající verze, ve vozidle není použita ani jediná žárovka, jen LED. Navíc těch minus 365kg je trochu finta, jde o srovnání hmotnosti stávající osmiválcové verze s AAS versus nové šestiválcové bez AAS. proto je taky řeč o "až o 365kg". Proti stávající nejlehčí variantě jde dolů o cca 260kg, což je především ten hliník a vysokopevnostní ocel plus nový podvozek.

Mitch
13. prosince • 9:36

Malokdy tu clovek vidi tak vecny prispevek. Za me +1.

petr
14. prosince • 14:24

Asi to nebude " jen tak"... ;-)

Petr
12. prosince • 17:17

to je tedy slabota, sama Audi přiznává, že je ve slepé uličce s designem, dědula už zestárnul a nepřináší nic nového

Martin
13. prosince • 12:09

Design aut je dnes určen hlavně bezpečnostními předpisy. Takže těch optimálních tvarů zase tak moc asi na výběr nemají. Také si nemohou dovolit nic extravagantního, protože prodejnost německých aut je založena právě na tom pocitu solidnosti, který osloví nejvíce zákazníků. Takže z tohoto hlediska má nová Q7 očekávaný vzhled, nic revolučního a bude se jistě dobře prodávat. Na experimenty s designem jsou tu jiné značky.

Tom
14. prosince • 19:56

upřímně, ty z toho máš pocit solidnosti? já bych to nevzal ani na polňačku.

Martin
15. prosince • 23:14

Však mluvím o pocitu, kterým jsou německá auta prezentována. Je jasné, že většina s tím bude jezdit po silnici. Pocit z toho mám jak z nafouknutého Golfu a na to to auto ostatně i je. Prostě když někdo potřebuje ukázat, že Golf je příliš levný, tak si koupí tento větší "golf" pro bohaté, aby se odlišil a "vyjádřil svou individualitu". Ostatně už jen ty nízkoprofilové pneumatiky na fotce hovoří samy za sebe, ty by na polňačce prorazil první větší kámen.

Doporučujeme

Články odjinud