Fotogalerie: Nová Škoda Superb na „živých“ fotkách

26 komentářů

dvě výtky
18. února • 11:46

1. bezúčelné tuzingové trojúhelníky pod předními světly2. celoplastové dveře

Tomas
18. února • 21:41

Ta plocha cast dveri je kuze, ne plast... To jen pro poradek... ;-)

dvě výtky
19. února • 11:48

tak to asi těžko :-D. Už vidím, jak na základní verzi Active, kde je výbava cca na úrovni základní Fabie vyplácají x m2 kůže... Kůže to opravdu není, ani koženka to nebude. Bude to plast (zřejmě takový ten koncernový poloměkčený - tedy horší než měkčený na palubce, ale lepší než tvrdý na dalších (zpravidla nižších) partiích)

Ludwig
18. února • 10:47

Off-topic dotaz... Proč novináři pořád žijí v představě že jsou nějaká speciální "mimoňská" sorta lidí? Setkávám se s tím pravidelně a i teď, na vysloveně společenskou událost, kam i božský kája a majkl dejvid dorazili ve smokingu a zbytek byl minimálně "smart casual" tedy bez kravaty, je novinář schopen dorazit v zaj*baných mančestrácích a rozšlapaných botách a ještě se v nich vyfotit do reportáže... To je jako problém mít jeden průměrně kvalitní oblek, který se k podobné situaci hodí?... :-D

Petr
18. února • 11:12

jedním slovem bohémská arogance, na kteoru si hrajou, jako to hovado co přišlo na udílení medajlí od ovarové hlavy v mikině a džínách

Jarda
18. února • 10:34

Kdesi jsem četl výrok pana designéra, že to bude nej...krásnější škodovka. Nechápu tyhle patlámo matlámo variace bez osobnosti a jakéhokoliv ducha. Přední světla evokují design Seatu, silueta a proporce Audi A6 a tak by jsme mohli pokračovat. Kam se vytratila originalita a nějaké emoce? Možná s tímhle tvrzením mnoho lidí nebude souhlasit, ale když vedle sebe postavíte Octavii1, Octavii2 a 3 ve stejné barvě, zkuste kouknout, která na Vás bude působit opravdu robusním uceleným a originálním designem??? Osobně dávám pale Octavii 1 po faceliftu a v kombíku. Všechno je to dneska na jedno brdo....a s těmi euro normami je to jakbysmet, hele lidi neblbněte....denně nad evropou přeletí 4000letadel, denně na moři pluje 100tis. tankerů, myslíte si někdo, že ty rádoby normy něco zmůžou??? Akorát jsou to jen další prachy na zbytečné vývoje a zpracování materiálů, které ještě více zatěžují zemi. To stejné s vodou - na výrobu jednoho auta se spotřebuje 400tis. lirů vody, koho to zajímá???
Nový Superb je "nový" tak je nový, ale například Rapid už dnes vypadá jako 10ti leté auto...uvidíme za pár měsíců ježdění po silnicích.. čus bus

Petr
18. února • 10:26

LACINÉ AUTO? Problém dvou posledních modelů Škoda, se kterými jsem jel v plné výbavě, je snaha ušetřit kde se dá, tvrdé plasty, nedomyšlené detaily, předražená výbava a nakonec vysoké ceny. Za cenu Fabie se dá sehnat pépe vybavená např. Astra, Peugeot nebo Citroen, každý kdo není fanatik, po prvním usednutí, vidí tak strašný rozdíl, že si člověk myslí, že už to nemůže být horší, potom jede s Ochcávkou 300km, vytřepaný s rozbolavěným tělem, přesedne do výše uvedených jiných značek a už nechce o Škodě ani slyšet. Škoda je předražené a nepohodlné auto, toď má osobní zkušenost.

xfaktor
18. února • 11:34

Tak zrovna Citroen a Peugeot, to je opravdová bomba! Jel jsi v tom někdy? Ubouchaný, rozvrzaný, sračky neskutečný. Jestli je někdo mistr, udělat lacině vypadající auto, nedomyslet detaily, jsou to právě francouzi.

Brekek Mektavý
21. února • 6:52

A úplně nejlepší je, že kdo má rencka, tak jen vidím jak ho tlačí, je na podvalu a nebo od známých co si ho koupili slyším jak ho už nemají, že se jim rozbil. :-D Abych to rozdělil, tak 60% Renault, 20% ostatní frantíci a 20% jiné značky. Francouzi dělají aktuálně jedny z nejméně kvalitních aut, co se týká mechanických věcí, potom je následují ostatní evropské značky a jedny z nejlepší jsou japonci (třeba Mazda cpe pod kapotu atmosférické motory, které vydrží mnohem víc než ty přeplňované blivajzy se 3 válci). Ameriku do toho nepočítám, kvalitu jejich vozového parku neznám.

Julo9
19. února • 5:33

Jel, tie ubúchané, rozvrzané a hlučné sračky boli z 90% škoda a čím novšia tým horšie

Petr
18. února • 12:05

Nevím s jakou diskusí si to zde pletete, ale primitivními ulhanými texty se ukájejte na Belsku nebo Haló novinách.

Tom
18. února • 9:54

Fakt pěkný. Ve škodovce se pochlapili. Jediný co bych vytknul je že v těch hranách na přídi se bude asi držet bordel a že mohli použít jiné kliky dveří, možná více zapuštěné..ale jinak palec nahoru.:-)

Dejv
18. února • 9:04

Auto pěkné (i když za deset let už nejspíš nebude). Ale polovina fotek v galerii je naprosto zbytečná, fotky auta pod plachtou, fotky publika, na co nám to je? A když už je fotka auta, tak 3x stejné ze stejného úhlu, nebo tu a tam 2x...:-P

Piiitr
18. února • 9:03

Za sebe můžu říct, že politika automobilek dělat všechny modely ve velmi podobném designu je fakt na blití. Příště se auta mohou jmenovat Škoda XS, S, M, L, XL a bude to trefnější než každému dávat vlastní název označující nějakou vyjímečnost.

řidič
18. února • 9:11

Tak ten Superb se z trojčat Rapid-Octavia-Superb odlišuje nejvíce....tady to dopadlo dobře. ;-)

Ernie
18. února • 8:10

Nádherné auto. Česi môžu byť na svoju automobilku nie hrdí, ale pyšní!!!
Keď si predstavim, že pred 20 rokmi stála cela modelová rada na Felicii a jej derivátoch a teraz je tu toto... Bravo Škoda!

řidič
18. února • 9:09

Jj, hezké, ale proč na dveře použili ten plast, nechápu. To mu body mezi managery ubere, a zbytečně.

xy
18. února • 7:56

Zacinam mit obavy z faceliftu O3 :-(

MIlan Patak
18. února • 11:07

Nedavno jsem hovoril s kamaradem, který je vazan mlcenlivosti, který pracuje v jiste japonske firme na automobili.
Tak vyrobni cena auta v hodnote 500.000.- je 40.000.- tis korun.
To jentak pro predstavu:-D
...a to jsou Japonci, nejlepší auta na svete.

Petr
18. února • 13:54

jste hloupý nebo proč to píšete, výrobní cena je ten nejnižší náklad, nejvyšší je výzkum a vývoj a potom výrobní kapacity, to prostě takto hloupě počítat nemůžete

xfaktor
18. února • 11:27

Kamarád byl zrovna asi sjetej,ne? Někde si najdi, kolik automobilky vydělávají na jednom autě. To přece nemůžeš myslet vážně. Kolik by byl zisk, když se od modelu vyrobí např. milion kusů? Zamysli se na tím, co to je za kravinu. Těžko by se po světě zavíraly továrny, všichni by byli v zisku. Japonci možná vyrobí nejlepší auta na světě, ale co je to platný, když v Evropě prodají pár kusů.

XiXao
18. února • 11:25

Co je podle vás výrobní cena? Buď si z vás kámoš vystřelil, protože je vázán mlčenlivostí a vy jste trubka že jste mu na to skočil, anebo jste trubky oba.

Mirek
18. února • 18:59

Přikláním se k poslední variantě, ta je nejpravděpodobnější.

Clanek
18. února • 13:29

Trefne. :-D

Mirek
18. února • 11:14

Tak něco o cenách vím a tato cena je naprostý nesmysl.

MIlan Patak
18. února • 10:51

Je to strasny, navzájem od sebe kradou. Zadek naky Mondeo ci co a predek od Seatu smrclej BMW. Trapne.
Navíc se to bude vyrábět na Ukrajine.
Při dnesnich 3D technoligii a CNC muzou delat kazdej mesic novou karu. Jako OK? kdyby to stalo nove 100.000.- tak je to akorát.

Doporučujeme

Články odjinud