Fotogalerie: Nová Škoda Superb na „živých“ fotkách

A je to. Nová Škoda Superb má svou premiéru za sebou. Automobilka včera zveřejnila prakticky úplně všechny podrobnosti, takže v podstatě jediné, na co si musíme ještě chvíli počkat, je oficiální cena.

O všech detailech jsme psali už včera, pokud vám to ale stále nestačí, můžete si dnes prohlédnout další fotogalerii pořízenou během slavnostního večera, kde Škoda nový Superb představila. A my můžeme přidat pár vlastních dojmů.

Video | Technika | Škoda | Premiéry | Design | Škoda Superb

Nová Škoda Superb dostala nejprostornější interiér a až 280 koní

Nový Superb vypadá vážně velmi dobře. Škoda dovezla na včerejší představení tři automobily, přičemž vše bylo samozřejmě v plné výbavě postavené na devatenáctipalcových kolech, tedy na tom největším, co si budete moci k Superbu pořídit. Připomeňme, že nabídka začíná u šestnáctipalcových disků. Jeden z exemplářů navíc dorazil ve vrcholné verzi Laurin & Klement, která stojí na parádní chromových kolech. 

Tajné | Škoda | Sedany | Design

Nová Škoda Superb své tajemství neudržela (aktualizováno)

Krátká prohlídka interiéru odhalila věci známé z Octavie, ale také docela málo prostoru pro hlavu. Předpokládám, že za to může přítomnost střešního okna, nicméně vpředu se svými 190 cm mám nad hlavou rezervu minimální, vzadu pak vůbec žádnou. Co do podélného prostoru ale není o čem debatovat. Nový Superb nabízí pro nohy doslova nehorázně hodně místa. Uvnitř je znát i širší interiér.

Na podrobnější hodnocení je ještě velmi brzy, ale takhle při letmé prohlídce se chce trochu dodat, že je škoda některých detailů. Třeba výplně dveří vyrobené z jednoho velkého kusu plastu, čalounění kufru, které ze všeho nejvíce připomíná laciný koberec, nebo plato kryjící jinak obrovský zavazadelník.

Tajné | Zajímavosti | Kombi | Škoda | Sedany | Škoda Superb

Nová Škoda Superb se začíná odhalovat. Tady jsou první fotky

Přesto stále platí, že celkově je nový Superb povedený a už teď je jasné, že ho zanedlouho budeme potkávat na silnicích více než často. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků