Fotogalerie: Mercedes-Benz CLS Shooting Brake oficiálně

Mercedes oficiálně představil nový model CLS Shooting Brake. Pokud jste měli štěstí, tak jste mohli na tohle auto samozřejmě s maskovanou zádí narazit také v Praze, ale hrám „na schovávanou“ už je konec. K dispozici máme šedesát fotografií, na kterých si můžete novinku prohlédnout do posledního detailu.

Design | Zajímavosti | Tajné | Mercedes-Benz | Kombi | Sportovní auta

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake na oficiálních nákresech

CLS Shooting Brake dostal rozměry 4956 mm na délku, 1881 mm na šířku a 1413 mm na výšku. V tomto případě je asi nejpodstatnějším údajem objem zavazadelníku. Tisková zpráva slibuje hodnoty v rozmezí 590 až 1550 litrů. Mimochodem za příplatek lze do zavazadelníku nechat nainstalovat dřevěnou podlahu.

Nabídka motorizací zahrnuje čtyři různé jednotky. Základem je provedení 250 CDI BlueEfficiency s naftovým čtyřválcem s parametry 150 kW a 500 Nm, což stačí luxusnímu kupé-kombi ke zrychlení z nuly na stovku za 7,8 s a k maximální rychlosti 250 km/h. Naftovou alternativou je třílitrový šestiválec (350 CDI BE), který nabídne 195 kW a 620 Nm. Stovku zvládne za 6,7 s, maximální rychlost zůstává stejná.

Mercedes-Benz

Mercedes CLS Shooting Brake: ladný kombík jde do výroby

Benzinová část nabídky začíná s motorem 3.5 V6 (350 BE) o výkonu 225 kW a 370 Nm. Tabulkové údaje o zrychlení a maximální rychlosti jsou stejné, jako v případě naftového šestiválce. Vrcholem je verze CLS 500 BlueEfficiency s dvakrát přeplňovaným osmiválcem o objemu 4,6 litru a s výkonem rovných 300 kW (600 Nm). Maximálka je opět omezená na 250 km/h, zrychlení z nuly na stovku je otázkou 5,3 s. 

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek