Fotogalerie: McLaren P1 v sériové podobě

Novinku z dílny automobilky McLaren jsme si přibližně před týdnem podrobněji představili po technické stránce, takže už víme, že se o pohon postará osmiválec o objemu 3,8 l s dvojicí turbodmychadel kombinovaný s elektromotorem. Sečteno a podtrženo, maximální výkon systému je 916 k, vrchol točivého momentu 900 Nm.

Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Premiéry | McLaren | Design | Hybridy | Ostatní značky

McLaren P1 je plug-in hybridem (aktualizováno)

K novému McLarenu P1 se znovu vracíme z jednoduchého důvodu. Na světě jsou další fotografie zachycující tentokrát už sériový automobil. Ten se celkem podle očekávání od konceptu téměř neliší a jen tak mimochodem vypadá na fotkách se žlutým lakem karoserie hodně dobře. Těšíme se na Ženevu, až si jej budeme moci prohlédnout podrobněji. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Carscoop

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků