Fotogalerie: Hyundai představuje oplastovanou verzi modelu i20

Hyundai rozšiřuje nabídku o novou verzi modelu i20. Novinka nese označení Active a jak už jste si určitě stihli všimnout, jde o korejskou variaci na téma Fabia Scout. Jinak řečeno, i20 dostala větší světlou výšku podvozku a mnoho plastů na karoserii.

Testy | Škoda | Srovnávací testy | Nová Fabia | Hyundai | Škoda Fabia

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Recept, podle kterého podobná auta vznikají, je stále stejný a ani i20 Active nepředstavuje výjimku. Automobilka přidala upravené nárazníky, plasty kolem blatníků a prahů, střešní ližiny plus už zmíněný vyšší podvozek. Světlá výška tohoto modelu činí 190 mm, což je číslo, které nenabízí ani většina SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Active nabízí věci typické pro podobná auta. Těšte se proto na vyšší podvozek a oplastovanou karoserii. Pohon všech kol v nabídce není. 

Díky plastu na karoserii se lehce změnily celkové rozměry auta. Délka narostla o centimetr, šířka se zvětšila o 26 mm, výška je ve srovnání s klasickou i20 a pět centimetrů větší. Vzhled pak mají vylepšit šestnáctipalcová litá kola.

Zajímavosti | Design | Kombi | Hyundai

Hyundai i20 s karoserií kombi na prvních ilustračních fotkách

Hyundai rovněž slibuje bohatou výbavu, ve které najdeme například kovové pedály, automatickou klimatizaci, barevné palubní desky, bezklíčkový přístup a tak dále. Technika je samozřejmě shodná s klasickou verzí i20. Na pohon všech kol rovnou zapomeňte.

Hyundai i20 Active se začne brzy prodávat v Indii. Jak to bude s variantou určenou pro evropské trhy, to zatím není jisté. Zájem by tu ale o podobný vůz určitě byl. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků