Fotogalerie: evropský Volkswagen CC detailně

Seznam kapitol
  1. Volkswagen CC
  2. Fotogalerie

Německá automobilka Volkswagen představila svůj omlazený model Passat CC už na autosalonu v Los Angeles. Vůz dostal kromě řady drobností především novou přední část sladěnou s klasickým Passatem a hlavně už se nejmenuje Passat CC, ale jen CC. Dnes máme k dispozici kompletní nabídku motorizací evropské verze a velkou fotogalerii. Aby toho nebylo málo, můžete si prohlédnout také několik videí.

Po technické stránce facelift nic zas až tak zásadního nezměnil. Spíše se upravovaly detaily, vylepšovaly se materiály v interiéru nebo například odhlučnění kabiny. V Evropě si budeme moci vybrat ze šesti motorizací. Benzinové jednotky zastupuje jedna-osmička TSI o výkonu 118 kW, nad ní stojí dvoulitr nabízející 155 kW a velmi příjemným vrcholem je vidlicový šestiválec 3.6 V6 (220 kW).

Volkswagen | Premiéry | Volkswagen Passat

Volkswagen Passat CC mění jméno. Samostatný model se ukáže v LA

Naftová část nabídky začíná dvoulitrem TDI naladěným na 103 kW, pokračuje stejným motorem s vyšším výkonem 125 kW a pro ekologicky smýšlející je připraven motor 2.0 Blue TDI taktéž naladěný na 103 kW. S výjimkou vrcholného šestiválce je standardem šestistupňová manuální převodovka, kterou lze nahradit šestistupňovým DSG. Pouze jednotka 1.8 TSI 118 kW spolupracuje se sedmistupňovým automatem.

Prodej bude zahájen už v únoru. Nejdostupnější Passat CC s motorem 1.8 TSI a manuální převodovkou začíná těsně nad hranicí 800 000 Kč. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen CC
  2. Fotogalerie
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků