Fotogalerie: Chevrolet Cruze SW do posledního detailu

9 komentářů

Krüppel
24. června • 18:30

Myslím že dobrý, mě se to líbí, kombík je pěknej. Jel jsem se sedanem loni a dojem byl dobrej. Za ty prachy....B-]

Karel
24. června • 5:15

tak bych řekl že má rozhodně lepší motorizaci než Rapid

martinchylek
23. června • 21:12

Jen škoda toho displeje, který se přesunul z výborné polohy (u sedanu je výše) někam, kde není v tak dobrém pozorovacím úhlu. Máme Cruze sedan v naftě a zatím s ním panuje velká spokojenost, doufám, že to tak bude i dál.

JaM
23. června • 23:18

displej tam museli presunut, kedze je dotykovy... ono cely stredovy panel je viac nasikmo aby sa ten displej dal lepsie ovladat.

kostis
23. června • 12:53

moc pěkné auto,mám jednoho sedana ve svém okolí a jsou s ním spokojení. Rapid s cenou okolo 300tis.to bude mít v životě hodně těžké. Tohle je velká konkurence si myslím.
Ale každému se líbí něco jiného...

mv
23. června • 21:01

Myslím, že nemáš pravdu. Bohužel. Rapid to bude mít jednoduché, prostě proto, že je to škodovka. To - opět říkám bohužel - stačí, aby to lidi kupovali..

kostis
23. června • 21:53

zarytej škodovák půjde do rapida,to je jasný. Ale člověk nerozhodný jako já si porovná cenu,výbavu,motorizaci a prostor ve vozidle a podle mě na tom bude cruze lépe.Ale jak říkáš,rapidů tady bude asi jezdit víc. Na jednu stranu je to i dobře,trocha toho vlastenectví musí v člověku bejt,ikdyž už ta škodovka není moc česká.

Zelí
24. června • 11:21

Tady jde pouze o byznys a škoda jako low end tzv. ujela za dvacelt let pod taktovkou vw jinam, což byl i obsah všech možných podrážděných reakcí od VW. Škoda ve stávajících řadách stínuje komplexní nabídku VW, což je mnohdy kontraproduktivní, protože původní představa pana Piecha byla vyrábět konkurenci pro asijské a evropské low endy, kteří nabízí jen zúženou nabídku, která umožní snížit cenu. Tak to dělají všichni japonští, korejští a většina evropských automobilek. Takže po zralé úvaze škodu nezkrouhli, ponechali ji tak jak je, ale rozhodli se přidat další řady směrem dolů do low endu, kde škoda měla být. Neudělali to z nějaké lásky ke značce škoda, ale proto, že nechtějí ztratit zákazníky a odbyt, který škoda má dnes a chtějí, aby škoda plnila úlohu nejnižší značky v koncernu.
Takže rapid je low end nižší střední třídy jako jsou všichni japonci, korejci, ford, renault, peugeot....

Zelí
23. června • 20:32

Tos trefil přesně, rapid cílí na tuto skupinu aut.

Doporučujeme

Články odjinud