Fotogalerie: BMW i8 Spyder

Po nedávných spekulacích na téma otevřeného provedení BMW i8 zveřejnila německá automobilka kompletní data a plnohodnotnou fotogalerii nového konceptu i8 Spyder. Ten samozřejmě vychází z dříve představeného automobilu a technika je proto shodná. O pohon se stará tříválec 1.5 l TwinPower Turbo s maximální výkonem 223 koní a s vrcholem točivého momentu 300 Nm. Elektromotor k tomu přidá dalších 131 k.

BMW

BMW i3 a i8: první z nové značky v detailech

Hybridní novinka s rozměry 4480 mm (délka), 1922 (šířka) a 1208 mm (výška) zvládne sprint z nuly na stovku za 5 sekund a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Spotřeba se má pohybovat podle oficiálních údajů kolem tří litrů na 100 km, nicméně už například Opel Ampera prokázal, že tabulkové údaje u těchto automobilů jsou poměrně vzdálené reálnému provozu. V čistě elektrickém režimu zvládne i8 Spyder ujet 30 kilometrů.

BMW i8 Spyder se velmi pravděpodobně představí na dubnovém autosalonu v Pekingu. Na trhu by se tento vůz měl objevit v roce 2015 s cenou kolem 2,5 milionu Kč.

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků