Fotogalerie: Audi RS5 TDI má šestiválcový turbodiesel a 385 koní

12 komentářů

John
20. června • 13:26

Ono je dolezite, ze je tu firma,ktora na broblem odozvy u turba ide inak ako napr BMW znizovanim jeho velkosti.
Myslim si, ze z toho budu tazit jak dieselove tak benzinove motory.B-]

Laos
23. června • 23:11

Audi je spicka automobilova,,,tieto auta nemaju chybu..super..

Grod Drblina
20. června • 12:50

Keď je tu tá dieselová RS 5, znamená to, že za chvíľu tu môžme čakať BMW M 3 diesel??? Chápem tomu správne?

Toper
20. června • 16:44

BMW už nabízí eMkové 550d.
Dieselová eM3 by tedy nebyla až tak od věci.
Ale konkurentem pro RS5 je spíš M4. ;-)

taraba
20. června • 10:23

Protože Audi nemá ve zvyku deklarovat výkony, kterých jejich motory reálně nedosahují, má třívysavačové BMW zaděláno na problém.
Začíná mě docela zajímat, kam vyšplhá výkon 4,2TDI při prezentaci nové Q7 v Paříži. Údajně má jít o 400-420k.

Zelí
20. června • 11:56

A k čemu je to zrovna u Q7 dobré. Pokud by to bylo v A8... tam bych to pochopil, ale v Q7...

taraba
22. června • 3:12

V A8 je aktuálně verze 385k.
Doporučuji svézt se s Q7 3,0TDI 245K a pak přesednout do 4,2TDI 340k a pak do V12TDI 500k a pochopíš celou gradaci i smysl.

mex
20. června • 11:44

To by bylo velmi sympatické.

Vana666
20. června • 8:07

Tvrzení o dosažení 70000 otáček během pár setin sekundy mi přijde dost nedůvěryhodné. Bylo by asi zajímavé znát výkon toho elektromotoru

Antiautomat
20. června • 9:28

Zahad je tu viac.Marketing klame az sa hory zelenaju a nevaha to klamstvo dokonca nalepit na auto. Nech mi pani pristavia taketo auto a ja im dam za ulohu to ich ''elektricke turbodmychadlo'' v tom aute najst. Ano, tusime spravne, oni ho nenajdu, pretoze ''elektricke turbodmychadlo'' je nezmysel. To by ten ich marrketing musel vediet (to co vie snad kazdy stredoskolak) ze turbina je stroj na premenu energie prudiaceho a expandujuceho plynu na mechanicku pracu a NIE NAOPAK. Spravne je 'teda 'elektricke duchadlo'' a nie ''elektricke turbo''. To, ze im to zozerie nevedomy nagelovany debilek, pre ktoreho je dolezite len aby to malo nejaku ''kuuuuul'' napis a bolo podla moznosti cele plug and play, este pochopim. Ako to moze odpapagajovat novinar, to uz mi je vec zahadnou (so vsetkou uctou bez urazky). Na obrazku dole to uz je spravne.Dalej, ja som napriklad elektromotor so 7o ooo otackami este nevidel, zaujimalo by ma velmi (ak je to vobec pravda alebo dalsia z marketingovych lzi) ako je to riesene, ci je to na jednosmerny prud, asynchron atd. Zaujimavych je tych 48V, to je ako pri lokomotive, co by znacilo ze to elektricke ''turbo'' si zrejme dost ''potiahne''. Zaujimalo by ma, ci by bolo funkcne napriklad po odpojeni baterie pri beziacom motore (ak vieme co tym chcem povedat).

bema
20. června • 10:11

Doporučuji se kouknout na BLDC motory používané např. v EDF a zjistíte že tyto motory při napájení kolem 40V mívají max. otáčky 72-75 000 A to se nejedná o nějaké hi-tech průmyslové zboží nýbrž o lepší spotřebák.

Antiautomat
20. června • 11:13

Dik za info :-)

Doporučujeme

Články odjinud