Ford zkusí v Americe své evropské modely

Americká automobilka Ford a její americká divize si je vědoma snižujícího se zájmu o tamní modely a také toho, že zákazníci začínají hledat menší a úspornější alternativy. Proto nyní Ford přistoupí k vcelku zásadnímu kroku.

Do Spojených států by se měly v brzké době vydat modely, které by byly ještě před nedávnem považovány za Atlantikem jako hračky pro děti, případně jako menší funkční modely pravých vozů.

Mimo model Fiesta, o jehož globálnosti a plánovaném prodeji i za oceánem Ford hovořil v nedávné době, mají na tamní trh zamířit další menší modely. Jelikož Ford na tamním trhu prodává americkou verzi Focusu, dá se předpokládat, že poputuje do země osmiválců zaslíbené modely jako je C-Max a hovoří se také o novém relativně malém SUV Kuga.

O tom, jaké modely doprovodí Fiestu za oceán není prozatím nic oficiálního známo. Vedení Fordu pouze informovalo, že se počítá s importem vozů segmentu C a z něj má v nabídce Ford pouze tyto modely.

Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek