Ford zkusí v Americe své evropské modely

Americká automobilka Ford a její americká divize si je vědoma snižujícího se zájmu o tamní modely a také toho, že zákazníci začínají hledat menší a úspornější alternativy. Proto nyní Ford přistoupí k vcelku zásadnímu kroku.

Do Spojených států by se měly v brzké době vydat modely, které by byly ještě před nedávnem považovány za Atlantikem jako hračky pro děti, případně jako menší funkční modely pravých vozů.

Mimo model Fiesta, o jehož globálnosti a plánovaném prodeji i za oceánem Ford hovořil v nedávné době, mají na tamní trh zamířit další menší modely. Jelikož Ford na tamním trhu prodává americkou verzi Focusu, dá se předpokládat, že poputuje do země osmiválců zaslíbené modely jako je C-Max a hovoří se také o novém relativně malém SUV Kuga.

O tom, jaké modely doprovodí Fiestu za oceán není prozatím nic oficiálního známo. Vedení Fordu pouze informovalo, že se počítá s importem vozů segmentu C a z něj má v nabídce Ford pouze tyto modely.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků