Ford zastavil výrobu Mustangu, důvodem je klesající poptávka

26 komentářů

Zelí
11. října • 22:39

Je to legenda. Pro mustanga je nejlepší reklama honička s McQuinemandím.u f v San Francisku. Kdo to jednou viděl, tak vozu ford mustang ze srdce fandí.
Já také, mustang vidím spjatý s McQuinem.

homer
12. října • 18:48

pro dospělýho chlapa je to v Evropě neakceptovatelnej auťák, není to sice takovy fauxpas jako řídit tétečko nebo porsche kabrio ale přijet s tím na jednání prostě nejde

Kerb
13. října • 11:57

V jakém fauxpas jezdíš ty:-)) já jsem dospělý chlap a reakce od ostatních dospělých chlapů jsou pozitivní. I když nekteří z nich mají to Porsche nebo splašeného Mustanga (Ferrari) ...:-D

Hloupej Honza
13. října • 10:16

A co je hit pro dospělého chlapa v Evropě? Nějaká tutovka z baziku s TDI, s 500k na krku , fóliemi a koncovkou na vejfuk ?
Za mě by to byl starej Morgan nebo Lotus. Ale to spousta těch "doslpělech" chlapů ani neví co je.

Tom
11. října • 18:02

Byl jsem se na něj kouknout ve Fordu. prodejce říkal že čekačka je 8 měsíců až rok, že nestíhají vyrábět. Spíš mají spoustu vyrobených ecoboostů, který nikdo nekupuje.. všichni chtějí V8 a ani se nedivím.

Adam
11. října • 21:01

Jezdívám teď občas Mustangem s Ecoboostem a dynamicky mu nelze nic vytýkat. Bohužel, ten zvuk bublající V8 tam chybí, to je pravda...

Antiautomat
11. října • 18:30

...velky ecoboost by mi pravdupovediac nevadil. S jemnou a decentnou upravou, preco nie.

sokar
11. října • 19:14

Mě by taky ekobůst nevadil, kdyby to byl V8 ekobúst.B-]

Sir CHerokee
11. října • 20:46

A ještě bez toho boostu....maximálně tak s kompresorem. :-D

Hloupej Honza
11. října • 16:53

Zlý jazykové říkají, že poptávka by byla. Jenže né po Ecoboostech, ale "plnokrevných" motorech . Jenže ty už mají schválený plán vyčerpaný a někde jsou již vyprodané. Skladem zbývají Ecoboosty.

qc
11. října • 17:25

I ty zly jazyku! :-P

Clayton
11. října • 12:13

Mohu se zeptat redakce na zdroj tohoto článku?
Prohlášení "Ford volí strategii najímání aut pro podnikatelské účely" - to mi přijde hodně podivné. Nejedná se pouze o nesmyslný překlad výroku "The effort is part of GM’s well-publicized strategy to cut sales to daily rental car fleets."? Tak nějak to uvádí americké zdroje.

Rampa
11. října • 12:04

Tak dalo se to čekat, redneckové se nasytili a prodeje klesají.

DDT
11. října • 11:11

vždyť je to hnusný, hlavně zezadu.

sir
12. října • 8:51

Právě ze zadu je nejkrásnější :)

Sir CHerokee
11. října • 12:16

Tak to bych chtěl vidět tebe a tvoje auto :-D

Jirka
11. října • 14:18

Mustang je v evropě trochu přeceňovaný, je to auto pro americký teenagery a nebo chudší petrolheady, nic víc a nic míň. Osmiválec kolem milionu je dobrá nabídka a auto je poměrně schopné. Ale nic extra a tak je to vlastně i správně, na nic si nehraje, prostě dělník za pár šupů. To jen u nás je to zjevení a to hlavně proto, že to tady nejezdí... Pokud bych chtěl ameriku, tak spíš Vette nebo ještě lépe Saleen. Na druhou stranu představa levného auta s pěkným motorem není k zahození a je dobře, že to tady je.

Adam
11. října • 20:59

Pozor, je pravda, že Mustang je poměrně dostupný, ale v lepší specifikaci s daní se i ten Ecoboost pohybuje s cenou okolo 1 mil Kč. A v USA často slouží jako třetí auto v domácnosti vedle full-size SUV. A jak píše někdo v dalších komentářích, to auto je legendární. V sousedství, ve kterém momentálně bydlím, se potkávám s opravdu bohatými lidmi, kterým v garáži stojí Porsche, Tesla a vedle garáže loď, ale na Mustang reagují pozitivně - je to prostě americké dědictví. :-) Navíc na rozdíl třeba od Corvette je to stále celkem použitelné auto, které v nouzi odveze 4 lidi včetně jejich zavazadel.

Sir CHerokee
11. října • 17:08

Předbně to auto je legenda, vyrábí se s kastlí fastbach 50 let. Proslavil se na závodištích i ve filmech a jeho doménou vždy byla dostupnost pro pracující lidi. A to je veké plus. Největší výhoda je, že je to polotovar - jsou desítky firem včetně Shelby, a Ford Racing divize, co produkují na něj stovky dílů a člověk si jej udělá podle sebe. Navíc jak píšete v Evropě zjevení - v době ekoterorismu atmosférický 8 válec a kdo chce i s manuálem. Vette stojí 2x tolik. Saleen je naprosto nedostupná výjimečnost, která nejspíš nemá homologaci pro Evropu. Tak tak, já bych byl rád, kdyby tu byla ofiko i konkurence - Camara a Challengery.

sokar
11. října • 20:58

Dodge mi tady taky chybí a teď eště víc co se bude vyrábět toto :https://www.youtube.com/watch...

Petoo454
11. října • 20:05
sokar
11. října • 18:30

ofiko vette a camaro už od letošního léta je v Praze.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petrs77
11. října • 19:36

Můžete dát odkaz?

sokar
11. října • 20:14

http://www.corvette-praha.cz/... Stránky mají sice úplně na hovno, ale když si napíšete na prodejní oddělení zašlou vám ceníky na camaro i verze vette. Maj oficiální dealerství. Ověřoval jsem si to přímo u Chevrolet USA.

sokar
11. října • 10:58

Žádné prodeje nejdou do nekonečna a jednou musí dojít k poklesu. A všici v tom vidíte katastrofu.

Sir CHerokee
11. října • 17:04

Oni se spíše po obrovském boomu vracejí k normálu. A přijde čas na chuťovskové modely....Boss, Mach, další spolupráce s Shelby - GT500.

Doporučujeme

Články odjinud