To je zajímavý, že nakonec to zase vykvetlo v hádku "VW vs. něco" :-DNicméně, rád bych k "hnojáku" něco přidal. KDyž Vám řeknu,že to je moc dobré auto, začnete mluvit o spotřebě a podobně. Nicméně kdysi, myslím v roce 2005 o FOrdu F150 byl krásný test v britském Autocaru. Citovali tam i Audi A8 a vůbec napsali,že je to dobré auto,které skvěle jezdí. Ano,tady by se nám nelíbila spotřeba a absence maličkýho slabýho chrochtáku,ale F150 je dobré auto...Ke kauze: Když se řekne F150, jistě se vám vybaví nějáké ferrari,že? Že se vám vybaví velký pickup? Tak vidíte, Ford má pravdu.... Vždyť ten monopost můžou pojmenovat jinak, třeba A150 (anniversary), nebo se mohli aspoň Fordu slušně zeptat,zda-li by jim to nevadilo. Ford je přeci hlavním nositelem názvu,jména,loga,historie atd ef sto padesátek.
A když Peugeot ukradl Hondě označení VTi, nic se nedělo:-D
Já myslel, že tahanice těchhle dvou skončily v šedesátých letech v Le Mans. A ono ne :o)
Amikom zase j..e, ale to je normalne. Len tak dalej.
Tak jestli se někdo chce přiživit na této situaci tak určitě ne rudí ferdíci. Jestli někoho při pohledu na ferrari a označení F150 napadne spojitost s pickupem neboli americkým hnojným povozem F-150, tak ať se nechá vyšetřit u psychiatra.Navíc v americe je u obyvatelstva povědomost o formuli 1 naprosto nulová.Komické je, že producent samého dna lowendů - ford, se zaměřil na producenta z úplného vrcholu marketingové nabídky s tvrzením, že si je někdo může splést a že úmyslem ferrari bylo parazitovat na vybudované ochranné známce. Už dlouho mě nic tak dobře nerozesmálo.
Tak s tym lowend-em si trocha mimo.
to crusader75: No zajímavý je, že pokud je Ford na dně v low-end segmentu, tak kde je potom třeba taková Dacia? Já už jsem se na toto téma zkoušel se Zelím bavit, ale vždy bez odezvy, tak třeba se dneska pochlapí a nějak nám to vysvětlí. Na druhou stranu Ford není prémie, tak co tedy je? Asi by to chtělo další podsegment.
Dacia je taky low end. Ono i v premiovem segmentu si nejsou vsichni rovni.
to Rode: A jsou taky v tom prémiovém segmentu tak diametrální rozdíly jako mezi Dacii a VW? Odpovím si sám, nejsou. Takže ten obrovský batoh s názvem low-end kulhá na obě nohy. A zase se dostávám k mému oblíbenému tématu a tj., proč se tímhle tříděním vůbec zabývat.
VW neni low ned, to je Ford. A zasadni rozdil mezi Fordem a Renaultem (dacia je vice mene jen rebrendovany Renault) neni.Nicmene v teto diskusi jsem si vsiml, ze se tim zabyvas jenom ty. Pokud se tim zabyva Zeli a ty to pokladas za zbytecnost, neucastni se diskusti na toto tema a mas vystarano.
to Rode: VW není low-end? A co tedy?Zásadní rozdíl mezi Fordem a Dacii není? To myslíš vážně? Že by třeba Logan sedan mohl konkurovat Focusu a MCVčko Mondeu? :-D V motorech by to třeba mohla být 1.6 atmo vs. 2.0T, nebo 1.5 dCi vs. 2.2 TDCi. Kurňa co tady se člověk dneska nedočte.P.S.: Může mi tady někdo na AR sdělit definici low-endu? Děkuji.
MCV je kombi verze Loganu, proc by mel konkurovat Mondeu? Ty to porad nechapes. A zadnou definici nedostanes, nic takoveho neni. Stejne jako neni definice stredni tridy apod.Ja ti to zkusim vysvetlit a budu resit EU trh, vynecham US znacky.. Po jsou dva poly - low end a premiovy segment. To jsou extremy. Mezi tim je trida vozu, co jsou o krok za premii (Alfa, Volvo, Saab, Lexus) za tim nasleduje segment znacek jako (VW, Toyota, Peugeot, Renault, Citroen, Lancia) a za tim pak vzadu je low end a to bud primy, nebo rebrendovany (Ford, Dacia, Seat, Skoda, Fiat,...).V ramci tech balicku je vzdy nekdo vice vpredu a nekdo posledni. Takze v ramci segmentu low endu tvori Ford ty premianty teto podkategorie, Dacie pak konec. To ale neznamena, ze nejsou ve stejnem balicku. Ford vzdy byl levna znacka, je levna znacka a bude levna znacka. Samozrejme ne levny jako Dacie, ale musis to vnimat v souvislostech, je to low end vuci znackam na urovni. Samozrejme, ze vuci Dacii je to luxusni segment.Ja chapu, ze te to zere, tvuj vzah k Fordu znam. To neni nic spatneho, ze se Ford orientuje timto smerem, proc by melo? Proste neni to premie, neni to subpremie a ani stredni proud. Mezi zavedenymi znackami je to to nejpodradnejsi, neco jako Mazda apod.Samozrejme muzes oponovat, muzes pouzit 20 smejicich smajliku, dvacet otazniku a ja nevim co jeste. Ja ti to neberu. Pokud nejsi schopen stravit realitu, proc tu chodis?
to Rode: Proboha, s tím Loganem to byla ironie. K tomu zbytku asi tolik. Kdybys znal můj vztah k Fordu, tak bys věděl, že je mi úplně fuk jestli je to low-end nebo cokoliv jinýho. Já měl spoustu značek a k žádný nemám výrazný citový vztah a u žádný z nich jsem neřešil do jakýho batohu zrovna patří. Tu srovnávačku jednotlivých batohů sis taky mohl odpustit, páč já byl, jsem a budu velkým odpůrcem dělení na prémii, subprémii, supermainstream, mainstream apod., protože to postrádá pro uživatele jakýkoliv smysl. Proto, když tady s tím někdo vyrukuje (Zelí), tak se zapojím do debaty a snažím se z těch lidí dostat, co je k tomu škatulkování vede.P.S.: Proč tu chodím? No, jsme v diskuzi, tak co myslíš? Že by diskutovat? A vůbec, morálku sem netahej, na to už jsem starý.
to deleni nema pro bezne lidi vyznam zadny, stejne si koupis to, co chces, na co mas apod. proces nakupu je jiny, nez to, ze si reknes "chci subpremii" a jdes hledat. Nicmene ma to vyznam spolecensky, ktery ty muzes odmitat, ma duvod pro firemni flotily apod. tam poznas vyznam toho deleni apod. Ano je to do znacne miry takova "snobarna" nicmene ono to deleni do tech trid je i o tom, ze povetisnou cim vyssi klasa, tim vice moznosti tech vozu.Mi je uprimne taky jedno co je jaka trida a netrida. Ja si kupuji auto dle okamzite nalady a mel jsem fordy, oply, fiaty, alfy, mazdy, hondy, audiny, volkswagny a hafo dalsiho a nemam s tim problem. Dnes mam to a zitra to muze byt neco uplne jineho. Nicmene pokud pristoupim na tu debatu o deleni, ja osobne pokladam Ford za total low end. Vezmu-li EU produkci a vynecham-li Dacii, pak povazuji Ford za to nejhorsi po boku Fiatu a Seatu.
poslední větu jsi psal asi už hodně unavenej protože na dno evropský produkce patří k fordu víc výrobky renault a PSA než inovativní byť lemplovský fiat nebo seat s technologiemi vw ( i když na blití jsou všechny)
Presne tak bych to videl i ja. Fiat je minimalne srovnatelny se vsemi tremi francouzskymi znackami. A Ford je klasickej mainstream, uplne stejna znacka jako treba Opel.
neni je o dva levely niz, jina je srovnatelny, smirte se s tim.
A ty běž radši prodávat voňavky.
to Rode: Konečně rozumná řeč, pod toto se můžu podepsat.
no vidis, takze jsme se domluvili, ze Ford vnimame hodne dole a hura spat
Urcite je mensi rozdiel medzi Fordom a VW ako medzi Fordom a Ferrari !!!Ford aj VW robia obycajne, nudne, ekologicke plechovice !!! Je to proste bezny a lacny spotrebak a rozdiely medzi VW a Fordom su minimalne. Ferrari na rozdiel od toho ponuka nieco uplne ine, spickova kvalita, rucna vyroba, obrovsky vykon atd... Neda sa to s komercnymi autami ako VW, BMW, Ford, Audi a vsetko ostatne ani POROVNAT..!!!Dovolim si tvrdit, ze sucasna RS6, buduca M5 budu iba "nudne" komercne auta
Protože dementům dělá dobře, že jezdí v prémiovém Audi;-)
montážní linka výběhových technologií by bylo výstižnější?
to eLzyx: Výběhových? Co si pod tím mám konkrétně představit?
Zeli - je komicke cist od priznivce (v tvem pripade mozna i fanatika) koncernu VW, ze ford je "producent samého dna lowendů". Ford je urcite jeden z hlavnych konkurentu znacky VW (Passat vs Mondeo) Takze se to da chapat ze VW je taky producentem "samého dna lowendů" ??? :-D
no tvuj problem je, ze pod pojmem "koncern VW" vidis jen VW a ne ten zbytek. Takze vazne, konkurentem konvernu VW opravdu Ford neni. Tomu k te konkurenci chybi neco jako Lambo, Bentely, Audi apod. Ford se muze koncernu VW rovnat nabidkove opravdu jenom vuci low cost znackami jako je Seat a trochu Skoda. Mondeo a Passat je pekne srovnani, nicmene jaksi chybi tomu Mondeu elemenetarni prvky pro srovnani - vykony, vybavy, prevodovky, pohony... takze Mondeo je konkurentem Passatu jen proto, ze oba miri do stejne tridy, ale tim to samozrejme konci.
Rode. Nejdrive si jeste jednou precti co jsem napsal. Jsem si plne vedom rozdilu mezi "koncern VW" a znacka VW. Takze konkurentem znacky VW (jak jsem napsal) Ford opravdu je.Elemenetarni prvky jsou vedlejsi, jde o boj o zakaznika a tady stoji proti sobe takze si konkuruji.
Rode omlouvam se za uvedeni tveho nicku do odpovede :-)
cece ja si rikal jaku blbost sem to psal :) pohoda stane se :)
ne ne, forďák to je echt západní kára s kořenama až v americe...
To zase prr. Pokud tedy nemyslíte přímo tu F150 ;-). Jinak fordovy auta jsou čirý mainstream... dneska vlastně všechna auta 300 tis - 1 mil Kč jsou mainstream. Neznám auto, co by mě nadchlo tím, že nabízí víc, než konkurence. Třou se o sebe jak tresky, jen aby nedejbože nemuseli udělat něco o setinu procenta lépe. Tomu se říká hamižnost. Někdy mě až překvapí, co dokáže výrobce do auta za půl milionu dát:- recyklovaný lepený koberec v zavazadelníku vyztužený lepenkou- křivá podlaha u spolujezdce vpředu a po natažení nohou smotky drátů pod palubovkou- chybějící plocha na odložení nohy u spojky- zadní okna s mechanickým ovládáním- marže 60% ...Takže tolik do flame a jdu raději pryč :-)
Z tvého příspěvku usuzuji, že nemáš rád Ford. Rozhodně s tebou nesouhlasím, že Ford vyrábí špatné auta.kdyby Ford koupil Ferrari, nemusela ta kauza vůbec být na světě :-)
jen to ne! Ford by akorát Ferrari vysál o vědomosti a prodal dál. Po celou tu dobu by Ferarri stagnovalo.
Ano, Ferrari vyrábí zajímavá auta. Ale s ohledem na to, že málokdo z nás si ho koupí (narozdíl od Forda), dopočučuji si na netu vygooglovat něco jako poruchovost ferrari ;-). Jinak samozřejmě inovace bez legrace, to f. umí. Jen navážení do fordu je laciné. Amíci prostě hnojné povozy, jak to tu někdo nazval, považují za in. A když je chtějí, Ford jim je dává. Nevím, proč by to mělo někoho popouzet jen proto, že taliáni vyrábí supersporty... to je zase na prd pro mě ;-).
Jednou jsou to dve firmy ze stejne branze a neni zrovna vhodne, aby vuz jednoho z nich nesl jmeno druheho. Zda jsou si konkurenti nebo ne je uplne irelevnantni.
Tak nějak. Toto je demence srovnatelná snad s naší poslaneckou sněmovnou :-D. Já bych to viděl tak, že by spíš měl Ford zaplatiti Ferrari za to, že mohl udělat takovouto mediální bublinu a i v Evropě se někdo dozvěděl o jejich F-150 useless :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.