Ford začíná s elektrifikací svých dovávek. Půjde o plug-in hybrid

Zatím Ford připravil testovací flotilu dvaceti Transitů Custom, v roce 2019 ovšem chce mít v prodeji sériovou verzi své tradiční dodávky s pohonem plug-in hybrid.

Poté, co před několika lety zkrachoval společný projekt automobilky Ford a britské společnosti Azure Dynamics na výrobu plně elektrické dodávky Ford Transit Connect, přichází Ford s novým nápadem.

Nyní americká automobilka s modrým oválem ve znaku oznámila, že připravila flotilu 20 testovacích dodávek transit custom s plug-in hybridním pohonem.

Auta se budou testovat ve firmách, které v Londýně provozují flotilu dodávkovkých aut. Řidiči budou sbírat zkušenosti celých dvanáct měsíců. Podle statistiky se každý pracovní den v britské metropoli uskuteční 280 000 jízd dodávkových vozidel, které najedou celkem 13 milionů kilometrů. Díky plug-in hybridnímu pohonu bude možné velkou část jízd daného vozu uskutečnit v elektrickém režimu, bez vypouštění emisí.

Testy | Kombi | Srovnávací testy | Ford | Volkswagen | Ford Mondeo | Volkswagen Passat

Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi vs. Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI

Získané informace pak Fordu poslouží k vyladění připravované sériové verze vozu Transit Custom Plug-in Hybrid. Ta by měla vstoupit na trh již za dva roky.

Ford nedávno oznámil, že do pěti let uvede na trh třináct elektrifikovaných vozů. Jedním z nich pak má být plně elektrické SUV s dojezdem nejméně 480 kilometrů. Ford je také součástí konsorcia několika automobilek, které hodlají společnými silami vybudovat v Evropě síť rychlonabíječek pro elektromobily.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků