Ford Vignale je realitou. Chcete Mondeo za 1 277 240 Kč?

Ford předvedl do reality program luxusních verzí běžných automobilů, který se jmenuje Vignale. Jako první se prémiové péče dočkalo Mondeo, které už zná také své české ceny. Nejlevnější Vignale koupíte za 929 990 Kč, to nejdražší naopak za necelých 1,3 milionu korun.

Testy | Kombi | Ford | Ford Mondeo

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Ford Vignale Mondeo poznáte podle většího počtu chromových prvků na karoserii, upravené masky chladiče, minimálně osmnáctipalcových litých kol se speciálním designem a případně podle laku karoserie Vignale Nocciola (hnědá). Alternativně můžete sáhnout po černé Panther, bílé Platinum nebo šedé Magnetic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mondea z programu Vignale mají jinou masku chladiče, mohou mít hnědou barvu určenou pouze pro tyto verze a na karoserii najdeme více chromových doplňků

Nejvíce se péče tohoto programu ale podepíše v interiéru, kde vždy najdete prémiovou kůži. Ta se jen tak mimochodem řeže laserem, aby byl řez co nejpřesnější. Čalounění je přirozeně i prošívané.

Pohodu na palubě pak ještě dále zlepší systém Active Noise Cancellation, který snímá přes trojici mikrofonů hluk v autě a pomocí reproduktorů vysílá akustické vlny s opačnou fází. Dokončování luxusního Mondea probíhá ručně a na auto čeká navíc sto kontrol kvality, kterými běžné varianty procházet nemusí.

Autosalony | Ford | Luxusní auta | Frankfurt 2013 | Design

Ford Mondeo v luxusní verzi Vignale má políčeno na bonitní klientelu

Do programu Vignale bylo zařazeno Mondeo s karoserií sedan i kombi, přičemž na výběr bude mezi hybridem, vrcholným benzinovým motorem EcoBoost (240 k) a dvojicí dieselů (180 nebo 210 k). Nejsilnější diesel ale zatím v české nabídce, kterou jen tak mimochodem najdete na speciálních stránkách vignale.ford.cz, zatím chybí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér slibuje perfektní zpracování a především luxusně čalouněná sedadla. Mondeo bude také například aktivně potlačovat hluk v interiéru

Základní Vignale Mondeo s motorem 2.0 TDCi (180 k) a manuálem stojí na českém trhu 929 990 Kč. Hybridní Vignale už vyjde na 1,2 milionu korun, ale navíc přidá devatenáctipalcová kola, adaptivní tempomat, masážní sedadla nebo panoramatickou střechu. Zájemci o kombi si musí nachystat 1 247 490 Kč na verzi s benzinovým motorem, absolutní vrchol pak představuje dieselový kombík s pořizovací cenou 1 277 240 Kč.

Ten má ale kromě dvoulitrového dieselu také automat a pohon všech kol, navíc nabídne sportovní odpružení a automatické udržení konstantní světlé výšky. Spolu s programem Vignale pak souvisí i různé doplňky a lepší péče o zákazníka. První objednávky začne Ford přijímat v květnu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků