Ford versus Ferrari: po měsící byl dosažen podivný smír

Ford stáhl svoji žalobu z 9. února, v které obvinil Ferrari, že parazitoval na jméně jejího populárního modelu F-150.

Ford stáhl žalobu proti italské automobilce u soudu v Detroitu ve čtvrtek, podrobnosti o dohodě nebyly zveřejněny. „Jsme samozřejmě rádi, že se celá záležitost uzavřela smírně,“ řekla mluvčí Fordu Anne Maria Gattari.

Ve sporu, který začal před necelým měsícem, Ford obvinil Ferrari z nesprávného užití jména F150 pro nový vůz Formule 1.

Ford si také stěžoval, že Ferrari použil logo, které se velmi podobalo tomu, které je na voze Ford F-150, což je jeden z nejprodávanějších automobilů ve Spojených státech.

Den poté, kdy Ford stáhl žalobu, tak italská automobilka prohlásila, že název Ferrari F150th Italia bude používat pouze na voze F1.

Případ tedy skončil smírem, přesto několik otazníků zůstalo. Proč se vlastně Ford do celé akce pouštěl? A čeho dosáhl? Vždyť Ferrari nakonec stejně název použije.
 

Klepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků