Ford v Paříži: Nový S-Max i C-Max a také samozřejmě Mustang

Nový Mustang vzbudil rozruch, když přišel s přeplňovaným čtyřválcem 2,3 l Ecoboost. A při tom to není tak dávno, kdy měl Mustang čtyřválec s turbem. Nový motor má navíc přes 300 koní, je úsporný s nízkými emisemi a autu uděluje solidní dynamiku, což potvrzují i první nezávislé testy. O zvuk se v případě čtyřválce stará digitální syntetizátor, který už má dnes prakticky každý sportovní model, třeba BMW M5.

Hatchbacky | Ford | Design | Ford C-Max

Facelift Fordu C-Max ještě jednou a podrobně fotogalerie

Na evropském trhu bude v Mustangu k dispozici ještě klasický pětilitrový osmiválec, šestiválec bude vyhrazen pouze pro americký trh, neboť se dynamicky od čtyřválce zas tolik neliší, má nižší točivý moment a vyšší spotřebu. Vedle automatu dorazí i manuál a později samozřejmě přijde i kabriolet.

Na stánku Fordu je k vidění také nové MPV S-Max a faceliftovaný menší C-Max. S-Max dostal čtyřválec 1.5 Ecoboost a hodnotnější interiér, který by měl nabízet lepší ergonomii a více prostoru. Vrchol nabídky motorů tvoří naftové jednotky TDCI o výkonu až 180 koní a benzín může spalovat dvoulitr o výkonu až 240 koní.

Zajímavosti | Ford | Premiéry | Ford S-Max

Nový Ford S-Max se odhaluje před pařížskou premiérou

Ford C-Max prošel menší modernizací, která se dotkla například přední části vozu. Facelift už jsme si představili dříve, tak jen připomeneme, že pod kapotou může být motor 1.5 TDCI o výkonech od 95 do 120 koní nebo benzínový Ecoboost 1,5 l o výkonu od 150 do 182 koní. Ford v novém C-Maxu slibuje lepší odhlučnění, kvalitnější zpracování a dostaneme i propracovanější palubní systém s dotykovým displejem a rozšířenými funkcemi.

Chybět na stánku automobilky Ford pak nemůže samozřejmě ani evropská verze nového Mondea, která se už oficiálně začala prodávat i na českém trhu. 

Ceny | Ford | Premiéry | Ford Mondeo

Nový Ford Mondeo konečně v prodeji. Máme ceny všech motorizací  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků