Ford Transit v Česku od 377 100 Kč

V rámci pokračujícího zlevňování nových automobilů byla na českém trhu snížena cena nejprodávanějšího užitkového vozu všech dob o desítky tisíc korun. Základní provedení transit 260 Van tak lze pořídit za 377 100 Kč. Snížení ceny platí pro všechny zákazníky bez rozdílu, takže jej mohou využít i malí podnikatelé a soukromé osoby, pořizující si třeba jen jeden Ford Transit. Nižší ceny se vztahují prakticky na celou nabídku více než 180 různých provedení Fordu Transit. Rozdíl mezi původní a současnou cenou činí v průměru 42 000 Kč bez DPH, přičemž u 29 provedení se zlevnění rovná nejméně 50 000 Kč, u 15 minimálně 60 000 Kč a u 12 variant pak sleva dělá 70 000 Kč a více. Největší sleva představuje celkovou úsporu 88 500 Kč.

Snížení cen přitom nemělo vliv na slušnou výbavu Fordu Transit, která už v základním provedení Base zahrnuje například rádio s CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním atd. Ve vyšší verzi Trend je pak součástí základní výbavy vždy i přední klimatizace, vyhřívání zpětných zrcátek i čelního skla nebo tempomat. Novinkou v nabídce Fordu Transit s předním pohonem je motor 2,2 litru s výkonem 85 kW (115 k) a šestistupňovou převodovkou, který nahradil dosavadní motor s výkonem 81 kW (110 k) s pětistupňovou převodovkou při současném snížení ceny.

Klepněte pro větší obrázek
Ford Transit

 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků