Ford Transit nyní s nulovou akontací i navýšením

České firmy otálejí s obnovou svých vozových parků kvůli nejisté finanční situaci, ale také z důvodu očekávané možnosti odpočtu DPH bez nutnosti instalace legrační mřížky za zadní sedadla, která nakonec včera prošla Poslaneckou sněmovnou PČR. Ford se však zájem firemních zákazníků pokouší podpořit i takříkajíc na vlastní pěst. Sesterská společnost Ford Motor Company, Ford Credit, tak nyní přináší svým zákazníkům zajímavou možnost financování modelu Ford Transit. S použitím nového programu Plus Leasing II jej lze pořídit s akontací již od 0 % z pořizovací ceny a 0 % navýšením.

Plus Leasing II se vztahuje zejména na model Ford Transit ve všech verzích výbav a motorizacích, a to jak na skladové vozy, tak i na nové, zadávané do výroby podle požadavků zákazníka. Prostřednictvím Plus Leasing II mohou však podnikatelé rovněž financovat nákup vozů Ford Focus, Mondeo a Connect. Financování firemních vozidel s využitím Plus Leasing II je možné při uzavření leasingové smlouvy na 48 a 60 měsíců s akontací od 0 do 32,99 % a RPSN od 0,61 %. Nabídka se ovšem vztahuje pouze na vybrané vozy a je časově omezena.  Podrobnější údaje o platnosti nabídky poskytnou zájemcům všichni autorizovaní prodejci Ford. 

Klepněte pro větší obrázek
Ford Transit
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků