Ford to zkusí jako Ferrari. Zákazníky supersportu GT si bude vybírat

Několikaleté pořadníky a malá jistota, že se na vás nakonec s autem vůbec dostane. To nejsou přežitky socialistického centrálního plánování (na Trabanta se svého času čekalo i sedm let), ale aktuální vymoženosti trhu s exkluzivními supersporty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford GT je pokračovatelem úspěšného rodu. Na americké poměry je to i technicky velmi vyspělé auto. Není divu, že se očekává veliký přetlak poptávky nad nabídkou

A právě přetlak poptávky nad nabídkou dělá přesně to, co se od exkluzivního supersportu očekává. Neklesá na ceně a jako „ojetý“ se prodává za vyšší cenu než nový. Na ojetinu se totiž nemusí čekat.

Autosalony | Sportovní auta | Ford | Premiéry | Ženeva 2015

Ford GT je také k vidění v Ženevě. Utahuje si z Ferrari

Ford brzy uvede na trh svůj nový supersport GT a koncem února poprvé otevře objednávkový sešit. Už teď je jasné, že poptávka bude značně převyšovat nabídku a tempo výroby Fordu GT (vyrobí se jen 250 kusů ročně). A tak Ford vyzkouší stejný systém, jaký léta funguje u Ferrari. Bude si zákazníky vybírat.

Klíčové otázky na zákazníky se týkají toho, jak často chtějí se svým autem jezdit, jaké měli v minulosti Fordy (majitelé minulého GT budou mít zřejmě výhodu) a například i toho, jak často se budou se svým autem chlubit na sociálních sítích. Ford připustil, že preferuje zákazníky, kteří chtějí auto pravidelně používat. Automobilka chce, aby byl Ford GT na ulicích (a okruzích) vidět.

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků