Ford svolává stovky tisíc aut. Můžou se jim za jízdy otevřít dveře

Tohle je jedna z těch trapnějších svolávacích akcí, ale zase se musí Fordu nechat, že se k tomu postavil čelem a nemlží jako jiné automobilky. Do servisu po celé Severní Americe musí zamířit skoro 830 000 Fordů kvůli tomu, že se jim mohou za jízdy otevřít dveře.

Týká se to modelů Ford C-Max modelových let 2013 až 2015, Ford Escape (2013-15), Ford Focus (2012-15), Ford Mustang (2015), Ford Transit Connect (2014-16) a Lincoln MKC (2015). Na vině je zámek dveří.

Zajímavosti | Život řidiče | Sportovní auta | Hatchbacky | Ford | Ford Focus

Ford Focus RS: Drift Mode je nebezpečný a měl by být zakázán

Zámek dveří je citlivý na vibrace a změny teploty, nejvíce na to trpí auta v oblastech s vysokými denními teplotami a přímým sluncem. Jsou to státy Alabama, Arkansas, Arizona, Kalifornie, Florida, Georgia, Hawaii, Louisiana, Mississippi, Nové Mexico, Nevada, Oklahoma, Texas, Utah, Oregon a Washington. Těm dá Ford v rámci svolávací akce přednost. Pro ostatní je kontrola dobrovolná a samozřejmě zcela zdarma.

Ford dokonce zaznamenal jeden případ zranění, které může mít souvislost s tímto problémem. I proto urychleně vyhlásil svolávací akci. Případem se rovněž budou zabývat úřady. Ty chtějí zjistit, zda o tom Ford náhodou nevěděl už dřív.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků