Ford svolává statisíce aut kvůli pásům. Zavinily zranění

Ford a jeho dceřiná společnost Lincoln mají problém. Kvůli vadným prvkům bezpečnostních pásů svolávají více než 680 000 automobilů.

Automobilky do svých vozů instalují celou řadu aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, avšak těmi nejdůležitějšími jsou stále pásy. Právě ty nefungují podle představ ve statisících modelů Ford Fusion a Lincoln MKZ. Americký koncern tak nyní musí svolat více než 680 000 vozů.

Bezpečnost | Bentley

Bentley svolává Bentaygy. Můžou mít špatně uchycené sedačky  

Podle údajů výrobce je problém v bezpečnostní kotvě pásu, která se má aktivovat v případě nárazu. Místo toho už několikrát došlo k jeho uvolnění, takže zapnutý pás nezafungoval správně.

Pro Ford situace nevypadá dobře. Ví se minimálně o dvou nehodách, při kterých bezpečnostní pás kvůli problému nebyl plně funkční a v obou případech došlo ke zranění některého z členů posádky.

Bezpečnost | Rolls-Royce | BMW

BMW a Rolls-Royce svolávají 34 tisíc vozů. Mohou selhávat airbagy

Společnost z Dearbornu nyní svolává 680 872 automobilů Ford Fusion (rok výroby 2013-2016) a Lincoln MKZ (2013-15), které jezdí ve Spojených státech, Kanadě, Mexiku a dalších nezačleněných územích USA. Majitelé musí co nejdříve navštívit autorizovaného prodejce, který vadnou komponentu bezplatně vymění.

Zároveň Ford oznámil ještě jednu svolávací akci, která se tentokrát týká modelu Fusion pro rok 2017. Ta je o poznání menší, problém s uchycením zadních opěrek má pouze 27 automobilů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků