Ford spouští vlastní „značkový“ program prověřených ojetin

Ford rozšiřuje řady automobilek, které vedle nových vozů nabízejí u svých dealerů také ojetá auta v rámci značkového programu. Ten se u Fordu jmenuje Ford Garant. Spadat do něj budou ojetiny s jasnou historií, které mají najeto maximálně 120 000 km a nejsou starší pěti let. 

Zajímavostí je, že zákazník budce moci do 30 dnů od smlouvy odstoupit nebo vyměnit auto za jiné. Podrobnosti uvádí tisková zpráva Fordu:

Zobrazit tiskovou zprávu

Prověřené ojetiny nabízí u svých dealerů řada automobilek: skupina Volkswagen pod značkou Das Welt Auto, Peugeot v rámci programu Vyzkoušené vozy… Obvyklá je tato strategie rovněž u prémiových výrobců (BMW Premium Selection nebo Porsche Approved).

Pro dealery se jedná o výhodný způsob, jak „udat“ ojetiny, které u nich nechávají protiúčtem zákazníci nových vozů. Zájemci o ojetinu zase spatřují v nákupu prověřeného a zkontrolovaného auta přímo od dealera značky jistotu, za kterou jsou ochotni připlatit.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků