Ford Sollers zahájil výrobu ve třetím montážním závodě; z linky v ruském Tatarstánu začal vyjíždět Ford EcoSport

Ford Sollers, společný podnik Ford Motor Company a JSC Sollers v Rusku, dnes oficiálně spustil výrobu v modernizovaném závodě u města Naberežnyje Čelny v Tatarstánu.

Druhá montovna Ford Sollers v Tatarstánu a třetí v Rusku bude mít roční kapacitu až 115 000 automobilů. Pracovat v ní má 1 500 lidí. Jako první se zde začíná vyrábět subkompaktní SUV Ford EcoSport ve verzi přizpůsobené potřebám ruských zákazníků. Příští rok přibude také pětidveřová Fiesta.

„S hrdostí oznamujeme zahájení výroby Fordu EcoSport ve třetím montážním závodě Ford Sollers,“ řekl Ted Cannis, prezident a generální ředitel Ford Sollers. „EcoSport úspěšně rozšíří ruskou nabídku Fordu a upevní pozici značky v rychle rostoucím segmentu SUV a crossoverů.“

Od roku 2015 bude Ford Sollers vyrábět v Rusku již 11 různých modelů. Aktuální program zahrnuje kompletní řadu SUV od velkého Exploreru přes Edge a Kugu až po kompaktní EcoSport, stejně jako lehké užitkové vozy i celosvětově populární modely Focus a Mondeo.

V srpnu Ford Sollers oznámil, že během následujících 14 měsíců uvede na trh šest nových modelů včetně tří novinek v segmentech, ve kterých značka Ford zatím není na ruském trhu zastoupena. Od roku 2015 bude Ford Sollers navíc v Tatarstánu vyrábět i motory.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků