Ford si patentoval jedenáctirychlostní automat

12 komentářů

Vana666
14. dubna • 6:55

Výrobci klasických převodovek se snaží nacpat do nich hodně stupňů aby se co nejvíce přiblížili ideálnímu bezestupňovému průběhu.Výrobci bezestupňových převodovek do nich vkládají virtuální stupně, protože s tím ideálem nikdo nechce jezdit. A navíc těch virtuálních stupňů není devět, deset ani jedenáct, ale bohatě vystačí i s klasickými šesti nebo sedmi

jirka
13. dubna • 20:26

já si počkám až udělaj převodovku na každý jeden km v h jeden převod.
Taková zhovadilost. normální strop je tak cca 6 až 7 stupnů pro vysoce výkonné motory.

Zelí
13. dubna • 14:04

Když je možno nechat si v ušákově patentovat obdélníkový tvar mobilu, tak je možné nechat si patentovat i planetovou převodovku. Že je to 100 let známý princip nevadí... divím se, že si někdo v us nenechal patentovat třeby dveře nebo okno.....

Jarda
13. dubna • 14:09

He he, planetový převod má 2 rychlosti vpřed a 1 vzad. Tohle je trochu složitější, nezdá se Vám? A k tomu mobilu: Jde o to, že existuje něco jako design. Budiž, patentuje se těžko. Ale pokud porovnáte např. Meizu MX-4 a iPhone 6, najdete neobyčejnou shodu. Vy byste chtěl, aby na Vašem úspěšném a dobře vypadajícím produktu parazitoval nějaký šunt?

Exčtenář
13. dubna • 20:39

Planetový převod může mít víc převod. stupňů než uvádíš. 2 vpřed a 1 vzad tak prřed 100 lety😉

Zelí
13. dubna • 16:20

Je to naprosto běžná planetová převodovka, počet převodových stupňů tam může být klidně dvacet. Není tam nic nového, je to obrázek z učebnice pro technické střední školy. Nové je pouze to, že někdo to přihlásil jako patent. Je to chucpe, jako patent na dveře.

k22
13. dubna • 10:47

Já bych snad raději bral 8 válců a 3 převody než 3 válce a převodů 11....

Fulcrum
13. dubna • 12:46

Já bych bral 4 a ten osmiválec vzduchem chlazený :D jako u Tater

Adolf
13. dubna • 9:24

čím zkurvenější piditurbomotory tím víc převodů:-D

peter
13. dubna • 9:20

Ked som si precital ten patent a konstrukciu, naozaj nieje jednoduchsie venovat sa vyvoju CVT. Dalsia vec je SW zladenie tolkych stupnov k priebehu tociaceho momentu a zataze.

Kankunen
13. dubna • 9:38

Subaru u CVT imituje stupně, tak proč vlastně dělat CVT.

Aladin
13. dubna • 10:50

Ty imituje až v případě většího zrychlení ve vyšších otáčkách, ne?

Doporučujeme

Články odjinud