Ford Ranger Wildtrak: Facelift přinesl novou tvář a řadu asistentů

Automobilka Ford představila facelift pro model Ranger Wildtrak. Jak jsme viděli už dříve, výrazně se změnil design přední části karoserie, rozšiřovala se ale také výbava, auto dostalo řadu nových asistentů a samozřejmě se změny dotkly i motoru.

Testy | Ford | Off-roady

Test: Ford Ranger 2.2 TDCi Double Cab - Houstone, máme problém?  

Omlazený Ranger Wildtrak poznáte kromě nové masky také třeba podle jiných osmnáctipalcových kol. Kromě oranžové barvy karoserie, kterou si můžete prohlédnout na fotkách, bude k dispozici také bílá, černá, stříbrná nebo šedá.

Uvnitř se vylepšovaly materiály, jiný je přístrojový štít, ale hlavním poznávacím znamením faceliftu je osmipalcová dotyková obrazovka nového multimediálního systému. Nově se bude řidič moci spolehnout také na hlídání jízdních pruhů, adaptivní tempomat, přednárazový systém, couvací kameru nebo sledování tlaku v pneumatikách. Nový je rovněž elektrický posilovač řízení.

Americká auta | Ford

Ford Ranger Wildtrak Le Mans, rychlé pruhy pro pick-up

Naftový pětiválec o objemu 3,2 litru nabízí 147 kW (200 k) a 470 Nm. Díky přidanému systému recirkulace výfukových plynů je podle Fordu motor o 18 procent úspornější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků