Ford Ranger dostal facelift. Prohlédněte si ho na prvním videu

Ford Ranger současné generace vstoupil na český trh v květnu 2012. Je zvykem, že po třech letech působení na trhu přichází facelift a jak to tak vypadá, přestože u terénních pick-upů bývá příchod novinek pomalejší, Ranger toto pravidlo dodrží. Jakým směrem se bude facelift ubírat, to naznačuje první video, které zároveň odhalilo novou podobu tohoto modelu.

Testy | Ford | Off-roady

Test: Ford Ranger 2.2 TDCi Double Cab - Houstone, máme problém?  

Ranger po modernizaci bude údajně chytřejší nebo bezpečnější. Detaily ale známé nejsou. Jediné, co je pro tuto chvíli jisté, to je design. Ten následuje Ford Everest. Na trh se má omlazený Ranger dostat příští rok.

Video | Ford | Off-roady | První svezení

První jízdní dojmy: Ford Ranger

Aktuálně se Ranger prodává v kombinaci s motory 2.2 TDCI o výkonu 92 kW (125 k) nebo 110 kW (150 k). Vrcholem je motor 3.2 TDCI nabízející 147 kW (200 k). Ten je dostupný pouze s výbavami Limited nebo Wildtrak.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků