Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Ford se v poslední době se sportovními modely docela rozjel. Po přiostřených modelech řady ST oficiálně dorazil do Evropy také Mustang a nedávno také vynikající Focus RS. Nadšení řidiči tedy u modrého oválu rozhodně mají z čeho vybírat. Teď už si ovšem na své přijdou i ti, kteří chtějí rychle především vypadat. Sluší se ale zmínit, že Ford rozhodně není první ani poslední, který sportovně vypadající provedení představuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Focus i Fiesta ve verzi ST-Line zaujmou především svým designem, ke kterému přidávají také snížený podvozek a sportovní interiér

Seznamte se s paketem ST-Line, který je k dispozici pro Fiestu a Focus. Obě auta dostanou speciálně navržené disky, agresivněji tvarované nárazníky, nové boční prahy a spoiler na zádi. Karoserie je blíže k asfaltu díky podvozku sníženém o 10 milimetrů. Do interiéru si našly cestu sedadla s výraznějším bočním vedením, kovové nástavce pedálů a sportovní volant.

Testy | Americká auta | Kabriolety | Ford

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Výbava ST-Line se neomezuje na počet dveří (v případě Fiesty) ani na karosářské provedení (v případě Focusu). U Fiesty je k dispozici se zážehovým tříválcem 1.0 EcoBoost v naladění 74 kW (100 koní) nebo 92 kW (125 k), vyznavači dieselů mohou sáhnout po vznětovém čtyřválci 1.5 Duratorq TDCi s výkonem 70 kW (95 koní). 

V případě Focusu jsou na výběr dvě vznětové jednotky, buď 1.5 Duratorq o výkonu 88 kW (120 koní), nebo 2.0 Duratorq naladěný na 110 kW (150 koní). Nechybí ani zážehové motory, které začínají na 92 kW (125 koní) a vrcholí výkonem 134 kW (182 koní) v případě motoru 1.5 EcoBoost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků