Ford představuje Centrum karosářských oprav

Český Ford přichází s novou iniciativou v oblasti karosářských oprav osobních i lehkých užitkových vozů. Jeho nová Centra karosářských oprav fungují v rámci servisů autorizovaných partnerů Ford a nabízejí zákazníkům nejvyšší dosažitelnou kvalitu služeb.

Za špičkové provedení ručí speciálně vyškolení technici a mechanici, kteří povinně procházejí předepsanými stupni náročného interního výcviku. Například tzv. „hlavní technik“ musí mít za sebou celkem čtyři úspěšně absolvované dvoudenní kurzy zaměřené na jednotlivé aspekty karosářských oprav, „technik“ tři atd.

Centra karosářských oprav zabezpečují všechny typy péče o karoserii – od tzv. „smart“ oprav drobných povrchových vad na kráse vozidla (tj. škrábanců v laku, jeho poškození od odlétávajících kamínků apod.) až po opravy rozsáhlých poškození po vážných dopravních nehodách (nastavování geometrie karoserie vozu, výměna jejích vysokopevnostních částí apod.)

Všechna Centra karosářských oprav Ford mají k dispozici speciální nářadí, jež je pro náročné karosářské zásahy potřeba. Sem patří například svářecí aparát pro odporové sváření vysokopevnostních plechů, který v běžných servisech většinou nenajdete. Při opravách používají pracovníci Center výhradně originální náhradní díly a postupují přesně podle karosářských postupů stanovených výrobcem. Každé Centrum disponuje také certifikovanou lakovnou používající výhradně kvalitní materiály a postupy schválené Fordem. Zákazník má proto vždy záruku, že jeho vůz bude opraven v té nejvyšší možné kvalitě.

To dokazuje i certifikát ISO 9001:2008, jehož udělení je spolu se splněním všech prémiových standardů Ford Motor Company podmínkou pro udělení statutu Centra karosářských oprav Ford.

Vůz opravený v Centru tak vykazuje stejné vlastnosti jako před poškozením – samozřejmě i pokud jde o účinnou ochranu posádky. To má naprosto zásadní význam, protože automobily v současnosti plní mimo jiné funkci komplexních bezpečnostních systémů, jejichž jednotlivé komponenty musí při nehodě fungovat v předem definované souhře – a ta může neodbornou opravou či použitím neoriginálních dílů velmi utrpět. Totéž platí i z hlediska zajištění bezpečnosti chodců.

Zároveň je zákazníkovi garantována férově a transparentně sestavená kalkulace opravy vozidla po nehodě. Děje se tak díky důslednému dodržování pracovních norem a  doporučených cen náhradních dílů určených Ford Motor Company.

Centrum karosářských oprav Ford rovněž dokáže majitele poškozeného vozu zastoupit při jednání s pojišťovnou a ulehčit tak od řady starostí spojených s řešením pojistné události. Možnost zapůjčení náhradního vozidla i odtah automobilu po nehodě do servisu je samozřejmostí.

Na každou opravu provedenou v Centrech se vztahuje tříletá záruka zohledňující práci, použité originální díly Ford i lak.

V současné době Ford v České republice provozuje sedm Center karosářských oprav, do konce roku 2016 počítá s otevřením dalších pěti.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek