Ford představuje 4,5 m dlouhý boční airbag. Dostane ho nový Transit

Ford představil boční hlavový airbag určený pro patnáctimístný model Transit. Ten ho dostane v rámci standardní výbavy, přičemž stejně jako u jiných airbagů bylo cílem vývoje snížit riziko poranění hlavy a krku v případě bočního nárazu nebo převrácení vozidla.

SUV | Video | Technika | Ford

Ford Edge dostane adaptivní řízení schované přímo ve volantu

Airbag měří na délku 4572 mm a vysoký je 914 mm. Jeho objem činí 120 litrů. Jako srovnání uvádí automobilka sedan Fusion (Mondeo), kde má boční hlavový airbag objem 42 litrů. Po odpálení zůstává airbag ještě několik sekund nafouknutý. Výsledek je dílem spolupráce značky Ford a společnosti TRW Automotive.

Zajímavosti | Ford | Byznys

Automobilka Ford a společnost Heinz chtějí vyrábět plast z rajčat

V tomto kontextu se hodí připomenout, že před pár dny automobilka Ford představila podobnou bezpečnostní novinku určenou tentokrát pro Mustang. V něm se objeví kolenní airbag spolujezdce integrovaný do víka přihrádky.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků