Ford, Opel a Renault se poperou o pozici evropské dvojky

24 komentářů

Michal
5. února • 22:34

Kecy analytiků mě fakt baví :-D:-D:-D Analytika může dělat kdokoliv.

XiXao
5. února • 16:54

Pane Zelí, je vidět že nemáte ani tušení, jak to chodí v automobilovém průmyslu, nebo v jakémkoliv průmyslu. Subdodavatelé vyrábějící např. klimatizaci nebo ovládací panely v mnoha případech nakupují komponenty ne podle kvality ale podle toho, kdo jim je vyrobí levněji, i za cenu mizerné kvality. A z tisíců součástek třídí ty kvalitní a v nouzi i z těch nekvalitních vybírají ty méně nekvalitní a z těch dodávají finální výrobky i renomovaným automobilkám, které požadují tu nejvyšší kvalitu, jako jsou BMW, Porsche atd. Konkurence je velmi tvrdá a žádné továrně nejde o charitu ale o zisk, takže ve finále je každý výrobek předražený, protože v byznysu o to právě jde - levně koupit, draze prodat.

neodborník
5. února • 19:46

Neodporujete si trochu s tím svým soc-kom ziskovým moralizováním a lezete někomu do zelí se svým zelím ? Kdyby výrobci neměli zisk, dlouho by neexistovali, potom co ? Jak se pozná takové "předražení" a ta správná cena ? A hlavně, co dělají ti vydřiduši s tím přetříděným kvalitním zožím, když všem prodávají jen nekvalitní ?

Gant
6. února • 11:14

V Rusku zelí a okurky jedou, už zdražili o 300-500%!!!

Zelí
5. února • 19:42

Znám to velmi dobře zevnitř. I u dodavatelů pro vw a i u dodavatelů pro ford. Vím přesně jaké jsou priority různých zákazníků. Proto to mohu napsat, protože ford je vyhlášený škudlil.

TankMurdock
8. února • 7:03

Lžeš jak červený pes.

Šarka Jurcova
6. února • 16:27

:-D

Rampa
5. února • 12:16

Nevidím důvod proč by se měli poprat. Fiesta si pozici jedničky bez problémů udrží, stejně tak Focus se bez námahy udrží za Golfem před Astrou, Megane je outsider, nové Mondeo dotáhne Insignií, Laguna není konkurent. A není co řešit, Ford stále druhý.

Ruda
5. února • 12:29

Jen nechte Ford vyhrát,na každém autě prodělává 700 euro,to budou ztráty.

Zelí
5. února • 12:43

Ford nikdy neprodělává. To je superškudlil. To je automobilka na skotských základech. Všechno co je ve fordech jako subdodávky, tak to je hlavně nakupované za co nejmenší peníze. V tom je ford machr. Takže ford neprodělává, prodělávají zákazníci, kteří mu na tu hru přistupují a jeho auta přeplácejí.

TankMurdock
5. února • 14:22

Většina lidí má v hlavě mozek. A ty? Odpověď je: Zelí

Zelí
5. února • 19:39

Stačí pozorovat, jak ford postupuje s výrobou, jaké používá díly, jak záměrně oddaluje jakékoli změny...... a zjistíš, že to je hlavní směr jejich aktivity.... maximálně ušetřit, to je na prvním místě, pak je dalších deset pozic neobsazených a pak teprve na nevýznamné 11 pozici je nějaká další priorita. To je ford a je v tom machr. Dělá to tak sto let a stále to vylepšuje. Je v tom obdivuhodný. Kromě toho momentálně v ničem jiném.

Gant
5. února • 14:58

Bohužel zákazníci Škodovky jsou na tom cca 10x hůř!!!

Gant
5. února • 10:53

Já myslel že na prvním místě je Škodovka!?

puki.malu
6. února • 15:53

:-D:-D:-D

pepe
5. února • 11:54

... no já jsem si to také skoro myslel :-D:-D, soudě podle těch žvástůůů, co nás tak pravidelně krmí !!! a ejhle ona je ŠKODA až za Fiatem:-O:-O:-O

Gant
6. února • 11:03

Příští rok už asi i za Dácii!?

Gant
5. února • 12:39

JJ vidím ................................................................................................................................
...................................................................!! Hromadu sraček!

Pate
5. února • 12:32

To je tím, že Škodovky si kupují pouze skuteční znalci. Proto hlavní odbytiště škodovek je Čína, kde skončí cca 25% produkce.
Když sečtu Čínu, Indii a Rusko, tak tyto trhy odeberou téměř 40% produkce ...Nejsilnější "vyspělý" trh pro Škodu je Německo, kde skončí cca 15% produkce. Holt i v Německu je silná komunita Turků apod. :-)

Gant
6. února • 11:21

JJ máš pravdu těch 40% berou BRIKS, 30% Pepíkov a o zbytek se podělí sociálky z Evropské Unii!:-D

Ruda
5. února • 12:12

No ale podívej jak drtí světovou jedničku Toyotu,Japonci kvůli tomu nemůžou spát.

Vana666
5. února • 10:26

Kdyby pořadí nepočítali podle počtu prodaných aut ale v tunách podle jejich skutečné hmotnosti, má to Ford jisté :-)

Jan
5. února • 10:21

Bude to Renault,pomůže také Laguna,Megan a za pár let předežene fádní a nespolehlivý WV;-)

Toper
5. února • 11:30

Lidé si odvykli kupovat větší Renaulty. Tam jim pšenka nepokvete. Nový Megan tu bude nejdříve za rok a ten současný roky jen klesá. V malých autech budou tak tak stačit na Ford.

Doporučujeme

Články odjinud