Ford omladí SUV EcoSport. Prodává se velmi špatně

Malé SUV Ford EcoSport se neprodává podle představ automobilky. Těžko říci, jestli za neúšpěchem stojí design, jízdní vlastnosti, podivný název zavánějící oxymóronem nebo prostě jen to, že se Ford netrefil do vkusu zákazníků. Každopádně automobilka rychle provede změny designu a techniky, aby auto bylo atraktivnější.

Od uvedení na trh v dubnu 2014 se do listopadu téhož roku prodalo v celé Evropě pouze 11 257 EcoSportů, informuje magazín Automotive News. Jen pro představu, Renault Captur si za stejné období koupilo skoro 150 000 lidí, Peugeot 2008 hned 125 000 lidí a ani Opel Mokka se skoro 115 000 kusy na tom není špatně.

Testy | Kombi | Ford | Ford Mondeo

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Ford chce prodeje malého SUV EcoSport zvednout. Kvůli tomu přispěchá s faceliftem, který odstraní rezervu umístěnou na zadních dveřích a změní ještě pár detailů. Jiné má být i nastavení podvozku a zlepšit by se měla kultivovanost. Rozšíří se imožnosti individualizace a konektivity.

Ford EcoSport byl původně vyvinut především pro Indii a Brazílii, kde mají zákazníci rádi auta s drsňáckým vzledem a aspoň základními schopnostmi v terénu i na nekvalitní silnici. Původně se o prodeji v Evropě vůbec neuvažovalo, ale segment malých SUV velmi rychle roste (do roku 2018 se zdvojnásobí na skoro milion aut) a Ford chtěl zkusit štěstí.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků