Ford: nové motory TDCi a SCTi pro Kugu a Mondeo

Do seznamu více než stovky očekávaných premiér připravovaného ženevského autosalonu přispěje Ford zjeména prezentací nové dvojice modelů C-Max a Grand C-Max a rozšířením nabídky pohonných jednotek. Škálu v Evropě nabízených modelů Ford doplňuje prodloužený Grand C-Max, jenž se oproti základnímu typu vyznačuje až sedmimístným interiérem a posuvným párem zadních dveří. Palubní soustava Human Interface System prošla modifikací, nabídnout má přehlednější ovládání joysticky na volantu i rozšířenou konektivitu.

Oblíbený Ford Kuga dostává nový, výkonnější dvoulitrový diesel TDCi naladěný na 163 koní (119 kW) a na přání též převodovku Powershift přispívající ke snižování spotřeby a emisí CO2. Pod kapotou typu Mondeo se nově objeví zážehový přímovstřikový dvoulitr SCTi z generace EcoBoost, jenž nabídne výkon 203 koní (149 kW). Ke všem popsaným novinkám se ve správný čas vrátíme podrobnějším popisem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford C-Max 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek