Ford: nové motory TDCi a SCTi pro Kugu a Mondeo

Do seznamu více než stovky očekávaných premiér připravovaného ženevského autosalonu přispěje Ford zjeména prezentací nové dvojice modelů C-Max a Grand C-Max a rozšířením nabídky pohonných jednotek. Škálu v Evropě nabízených modelů Ford doplňuje prodloužený Grand C-Max, jenž se oproti základnímu typu vyznačuje až sedmimístným interiérem a posuvným párem zadních dveří. Palubní soustava Human Interface System prošla modifikací, nabídnout má přehlednější ovládání joysticky na volantu i rozšířenou konektivitu.

Oblíbený Ford Kuga dostává nový, výkonnější dvoulitrový diesel TDCi naladěný na 163 koní (119 kW) a na přání též převodovku Powershift přispívající ke snižování spotřeby a emisí CO2. Pod kapotou typu Mondeo se nově objeví zážehový přímovstřikový dvoulitr SCTi z generace EcoBoost, jenž nabídne výkon 203 koní (149 kW). Ke všem popsaným novinkám se ve správný čas vrátíme podrobnějším popisem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford C-Max 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků