Ford na finále Ligy mistrů UEFA 2011

Ford je nejdéle fungujícím oficiálním partnerem Ligy mistrů UEFA (již od roku 1992), nejprestižnějšího evropského fotbalového turnaje. Jeho finále se koná zítra na londýnském stadionu Wembley Stadium, utkají se v něm španělský klub FC Barcelona s anglickým týmem Manchester United FC.
Zápas je opakováním finále z roku 2009, kdy na římském stadionu Stadio Olimpico tým FC Barcelona zvítězil 2:0. Za devatenáct let, kdy je Ford partnerem Ligy mistrů UEFA, půjde o teprve druhý případ, kdy se finálový zápas odehraje v sobotu místo dříve tradiční středy.

Ford jako oficiální dodavatel automobilů pro Ligu mistrů UEFA poskytl pro potřeby sportovních činitelů a VIP hostů finálového zápasu celkem 200 vozů. Během dosavadního průběhu letošního ročníku soutěže bylo pro rychlou a bezpečnou přepravu činitelů a fanoušků používáno ještě dalších 700 automobilů značky Ford. Svůj sponzoring této významné sportovní události připomene automobilka návštěvníkům finále i tím, že přímo na stadionu budou vystaveny nové vozy modelu Ford Focus.

Ačkoliv je finálový zápas zcela vyprodán, Ford na autosalonu ve španělské Barceloně vylosuje jednoho šťastného výherce, který dostane dvě vstupenky. Díky pobočce Ford of Britain se navíc na finále dostane i šestnáct dětí, které budou během zahajovacího ceremoniálu uprostřed hrací plochy mávat obří vlajkou s logem Ligy mistrů UEFA – jde o dětské vítěze soutěže, pořádané v Británii před finálovým zápasem.

Zdroj: Ford
 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků