Ford Mustang Shelby GT a GT/SC: zaostřeno na výkony

Společnost Shelby American představila v Los Angeles dvojici nových paketů pro Mustang GT. Jmenují se Shelby GT a Shelby GT/SC.

Příští rok uplyne 50 let od chvíle, kdy Carroll Shelby odladil svůj první Ford Mustang. Na probíhajícím autosalonu v Los Angeles jeho firma Shelby American představila dvojici nových verzí pro aktuální Ford Mustang GT. Cenově dostupnější Shelby GT vyniká na první pohled novou maskou chladiče nebo kapotou z uhlíkových kompozitů. Podvozek dostal tužší pérování z programu Ford Racing a dvacetipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky BF Goodrich G-Force Comp2.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výkonnější verze Shelby GT/SC dostala také kompresor

Dílčí úpravy v sacích a výfukových traktech přinesly nepatrné posílení přibližně o 10 koní. Špičkový Shelby GT/SC pak přináší přeplňovací kompresor, který má být schopen zvýšit výkon motoru na 391, nebo až na 465 kW. V silnějším provedení vůz zrychlí z 0 na 96 km/h zhruba za 3,7 s. Verze Shelby GT a Shelby GT/SC jsou i tentokrát dostupné v podobě příplatkového paketu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků