Ford Mustang se i v Německu prodává lépe než domácí sportovní auta

Nový Ford Mustang je obchodní trhák a dokonce válcuje jiná sportovní auta i na jejich domácí půdě. Například v Německu je nyní Mustang nejprodávanější sportovní auto. Je zkrátka vidět, že určitě skupina zákazníků, která není malá, chce pořád poctivé železo s velkým motorem.

Ford Mustang jako jeden z mála nabízí za relativně rozumné peníze velký pětilitrový osmiválec, zatímco všude jinde dostanete za podobné peníze „foukané“ čtyřválce, maximálně pak nějaký šestiválec. Nicméně dobře se prodává i čtyřválcová verze Mustangu.

Testy | Americká auta | Kabriolety | Ford

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Na německém trhu byl Ford Mustang v březnu nejlépe prodávaným sporťákem s celkovým počtem 780 nových registrací, což představuje tržní podíl 15,5 % Druhé Porsche 911 si připsalo 752 registrací a třetí Audi TT 708 registrací. Audi TT sice vede v celkových prodejích od začátku roku, ale Mustang předběhl třeba i Porsche 911 v prvním čtvrtletí a drží celkovou druhou příčku.

Například Porsche Boxster a Cayman mají za březen na kontě „jen“ 642 registrací, Mercedes třídy E Coupé 532 registrací a Mercedes AMG-GT 214 registrací. Jaguar F-Type si vybralo jen 138 lidí, BMW Z4 163 a Audi R8 94 zájemců. Velice klesá zájem o Subaru BRZ a Toyotu GT86. V březnu se v jich v Německu prodalo dohromady jen 43 kusů.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků