Ford Mustang se čtyřválcem umí stovku za 5,8 sekundy

Ford konečně zveřejnil dynamické parametry nového Mustangu v evropské specifikaci. Jak jistě víte, novinka se na evropský trh vozí se základním čtyřválcem a s osmiválcem. Šestiválec v nabídce chybí. Automobilka také přiznala, že si Ford Mustang objednalo již 2200 zákazníků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jakkoli je čtyřválec silný a efektivní, principiálně prostě pod kapotu Mustangu patří osmiválec. Dovolujeme si i tvrdit, že se reálná spotřeba obou motorizací ve skutečném světě mnohem více přiblíží

Základní pohonnou jednotkou je přeplňovaný čtyřválec EcoBoost o objemu 2,3 l. Dosahuje výkonu 233 kW (317 k) v 5500 ot./min. a točivého momentu 432 Nm v 3000 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 5,8 sekundy a má normovanou spotřebu 8,0 l/100 km.

Testy | Americká auta | Ford | Kabriolety

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Tradiční atmosférický osmiválec má zdvihový objem 5,0 l a disponuje výkonem 310 kW (421 k) v 6500 ot./min. a točivým momentem 530 Nm v 4250 ot./min. Osmiválcový Ford Mustang zrychlí na stovku za 4,8 sekundy a Ford udává spotřebu 13,5 l/100 km.

Všechna data platí pro kupé s šestistupňovou manuální převodovkou. Zvláštní je, že Ford ještě neudává maximální rychlosti. Více informací o výbavě a použité technice najdete v přiložené tiskové zprávě.

Zobrazit tiskovou zprávu
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků