Ford Mustang s dílčími úpravami pro nový modelový rok

Značka Ford představuje omlazené varianty modelové řady Mustang, jež se dotknou i speciálních verzí Boss 302 či Laguna Seca.
Seznam kapitol
  1. Ford Mustang 2013
  2. Fotogalerie

Zatím poslední „revolucí“ se pro Mustang stal rok 2011, kdy se dočkal zcela nových motorů, šestiválce 3,7 l/305 koní (227 kW) a osmiválce 5,0 l/412 koní (302 kW). Pro nový modelový rok, v USA označovaný jako 2013, je však připravena řada dalších modifikací, jež mají Mustangu pomoci otočit ve svůj prospěch nelichotivou bilanci konkurenčního Chevroletu Camaro.

Americká auta | Ford

Ford Mustang GT 2011: verze 5.0 podrobněji

Na přední části karoserie ponesou všechny nové Mustangy novou masku chladiče a upravený nárazník opatřený modifikovanými vstupy vzduchu k chladičům. Hlavní světlomety s xenonovými výbojkami jsou nově standardem pro všechny verze, osmiválec GT dostane novou kapotu s ventilací a za příplatek pak mlhovky HID.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang 2013 ve svém standardním, šestiválcovém provedení

Nová je též nabídka litých kol s průměrem od 17 do 19 palců, paleta dostupných barevných odstínů byla doplněna novými odstíny zelené a modré. Na zadním konci karoserie si všimneme černě lakovaného panelu opticky propojujícího zcela nové svítilny. Zpětná zrcátka mají na své spodní hraně malé projektory s LED, jež na zem při otevření dveří promítají tradiční logo se vzpínajícím se divokým koněm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang GT 2013 a jeho detaily
 

Pro verze V6 i V8 GT jsou za příplatek k dispozici sportovní sedadla Recaro a pro osmiválce GT navíc v rámci sady Track Pack vylepšená automatická převodovka s funkcí SelectShift, samosvorný diferenciál Torsen vypůjčený z řady Mustang Boss 302 a brzdová soustava Brembo (pouze pro varianty s manuální převodovkou). Co se motorů týče, šestiválec zůstal beze změn, zatímco osmiválec mírně posílil na 420 koní (309 kW).

Americká auta | Ford

Ford Mustang Boss 302: návrat velkého šéfa

Omlazovací kúrou prošel také Ford Mustang Boss 302, který byl přitom představen teprve vloni. Na svých bocích nese kontrastní polepy ve tvaru hokejky vzdávající hold původnímu Mustangu Boss z roku 1970. K dispozici je nově také jasně žluté lakování (na snímcích), kromě nové masky ze standardních Mustangů, záslepky mlhovek jsou nově odnímatelné, což má podle FMC zlepšit chlazení při dynamické jízdě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang Boss 302 2013 v nové barvě a s novými "hokejkami"

Celá modernizovaná řada Fordu Mustang modelového roku 2013, tedy 2012, oslaví svoji veřejnou premiéru již tento týden na autosalonu v Los Angeles a v prodejnách se objeví hned na počátku příštího roku.
 

Následující kapitola
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků