Ford Mustang s dílčími úpravami pro nový modelový rok

Značka Ford představuje omlazené varianty modelové řady Mustang, jež se dotknou i speciálních verzí Boss 302 či Laguna Seca.
Seznam kapitol
  1. Ford Mustang 2013
  2. Fotogalerie

Zatím poslední „revolucí“ se pro Mustang stal rok 2011, kdy se dočkal zcela nových motorů, šestiválce 3,7 l/305 koní (227 kW) a osmiválce 5,0 l/412 koní (302 kW). Pro nový modelový rok, v USA označovaný jako 2013, je však připravena řada dalších modifikací, jež mají Mustangu pomoci otočit ve svůj prospěch nelichotivou bilanci konkurenčního Chevroletu Camaro.

Americká auta | Ford

Ford Mustang GT 2011: verze 5.0 podrobněji

Na přední části karoserie ponesou všechny nové Mustangy novou masku chladiče a upravený nárazník opatřený modifikovanými vstupy vzduchu k chladičům. Hlavní světlomety s xenonovými výbojkami jsou nově standardem pro všechny verze, osmiválec GT dostane novou kapotu s ventilací a za příplatek pak mlhovky HID.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang 2013 ve svém standardním, šestiválcovém provedení

Nová je též nabídka litých kol s průměrem od 17 do 19 palců, paleta dostupných barevných odstínů byla doplněna novými odstíny zelené a modré. Na zadním konci karoserie si všimneme černě lakovaného panelu opticky propojujícího zcela nové svítilny. Zpětná zrcátka mají na své spodní hraně malé projektory s LED, jež na zem při otevření dveří promítají tradiční logo se vzpínajícím se divokým koněm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang GT 2013 a jeho detaily
 

Pro verze V6 i V8 GT jsou za příplatek k dispozici sportovní sedadla Recaro a pro osmiválce GT navíc v rámci sady Track Pack vylepšená automatická převodovka s funkcí SelectShift, samosvorný diferenciál Torsen vypůjčený z řady Mustang Boss 302 a brzdová soustava Brembo (pouze pro varianty s manuální převodovkou). Co se motorů týče, šestiválec zůstal beze změn, zatímco osmiválec mírně posílil na 420 koní (309 kW).

Americká auta | Ford

Ford Mustang Boss 302: návrat velkého šéfa

Omlazovací kúrou prošel také Ford Mustang Boss 302, který byl přitom představen teprve vloni. Na svých bocích nese kontrastní polepy ve tvaru hokejky vzdávající hold původnímu Mustangu Boss z roku 1970. K dispozici je nově také jasně žluté lakování (na snímcích), kromě nové masky ze standardních Mustangů, záslepky mlhovek jsou nově odnímatelné, což má podle FMC zlepšit chlazení při dynamické jízdě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang Boss 302 2013 v nové barvě a s novými "hokejkami"

Celá modernizovaná řada Fordu Mustang modelového roku 2013, tedy 2012, oslaví svoji veřejnou premiéru již tento týden na autosalonu v Los Angeles a v prodejnách se objeví hned na počátku příštího roku.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ford Mustang 2013
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků